Spring naar bijdragen

Time-out bij verbinding maken Macbook Pro

Hooch

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goedendag allemaal,

Ik heb een vraagje,

Ik heb sinds een paar maanden een macbook pro voor school.

Nooit problemen mee gehad tot donderdag-avond. Ik probeerde verbinding te maken met het draadloze netwerk thuis, maar ik kwam er niet in. Na wat gesurf op mijn andere computer(die heeft nergens last van) zag ik dat de router aan en uit zetten misschien zou helpen. Dit heb ik dus geprobeerd, maar het mocht niet baten.

Ik heb mijn MBP met een lan-kabel aan de router aangesloten, en dan werkt hij wel.

Ik heb al op andere fora gezocht, maar ik heb bar weinig verstand van computers, dus ik snap er eerlijk gezegd helemaal niks van.

Kan iemand mij in Begrijpelijke(Jip en janneke) taal uitleggen wat precies het probleem is en wat ik hieraan kan doen?

Met vriendelijke groet,

Remco

P.s Ik heb een tele2 router die standaard bij het pakket zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...