movado Geplaatst December 12, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst December 12, 2009 Ik heb tot nu toe altijd met torrents gedownload, maar omdat ik specifiek op zoek ben naar BR films wil ik ook nieuwsgroepen eens uitproberen. Nu heb ik SABnzdb gedownload en die kan ik ook werkend krijgen met behulp van www.binsearch.info. Alleen heb ik nu ook FTD geinstalleerd, omdat ik heb begrepen dat dit handig werkt bij het zoeken. Binnen FTD heb ik dan bijvoorbeeld ook de film gevonden die ik graag wil hebben (in dit geval Inglorious Basterds). Echter alle handleidingen die ik tot nu toe gezien heb, hebben het over een NZB knop die er door de druk van Brein niet meer is. Nu zie ik ook dat deze film gepost is op a.b.hdtv. Maar daar beginnen mijn problemen. Wat ik ook invoer op binsearch, ik krijg deze post niet te zien. De film is op 1-12 gepost, dus ook weer niet zo oud. Maar hoe kan ik deze film nu terugvinden, zodat ik deze daadwerkelijk kan downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
marco1 Geplaatst December 12, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 12, 2009 Je moet de bestandsnaam kopieren. Maar niet wat achter de punt staat deze plakken bij het zoeken op bv. binsearch. Staat er dus bv IGB5049.rar kopieer je aleen IGB5049 Om een nzb-knop terug te krijgen kan je bv. nzbbuddy (google) downloaden en installeren zoals aangegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
DukeNPDA Geplaatst December 12, 2009 Bijdragen: 1573 Waardering: 118 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/17/09 Status: Offline Actief: September 5, 2017 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst December 12, 2009 meest handigeoplossing... onder het kopje leren downloaden is een handleiding te vinden van ftd. bij deze installatie zit ool de nzb knop. de handleiding spreekt voor zich =) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 118 1.6k
movado Geplaatst December 13, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Auteur Delen Geplaatst December 13, 2009 Dat werkt gelukkig... Ik had deze handleiding wel al gelezen, maar ik had de download van FTD vanaf de FTD site... Maar ik heb nu het knopje! Dank je! Post samenvoeging: december 13, 2009, 22:43:13 pm Nu heb ik inderdaad het knopje (FTD en en NZBuddy geinstalleerd via DukeN), maar bij iedere post die ik op die manier probeer terug te vinden, krijg ik een foutmelding (van NZbuddy) dat de post niet gevonden kan worden, of ik het forum wil openen. Ik heb daarna maar de manier geprobeerd door op binsearch de naam in te tikken (zonder bijv. .rar), maar dat is toch een stuk lastiger. Wel gelukt overigens.... Andere manier op dat knopje wel aan het werken te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
'Robin Geplaatst December 23, 2009 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 23, 2009 Dit probleem heb ik ook > Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
Heisenberg Geplaatst December 23, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 23, 2009 Dit is een soort gelijk programma: http://www.koalabear.nl/software.php of FTD watchdog (deze vindt ik zelf het lekkerst werken) http://www.binaries4all.nl/ftdwatchdog/ We horen het wel O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
movado Geplaatst Januari 4, 2010 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2010 Ondertussen heb ik in plaats van SABnzdb Newsleecher geinstalleerd. Deze geeft geen foutmeldingen met betrekking tot de poort, dus daar ben ik wel tevreden over.Ik heb FTD Watchdog geinstalleerd, maar deze geeft bij openen allerlei foutmeldingen mbt header e.d. Ik heb al eens de gehele handleiding vanaf Binaries4all geprobeerd, zoals aangeraden, maar de foutmeldingen krijg ik niet weg. Nu heb ik op een van de nieuwsgroepen een 'handleiding' gevonden om weer een knop terug te krijgen in FTD mbv FTD Watchdog. Ik heb deze handleiding gevolgd (om een lang verhaal kort te maken, je kopieert nzb_old.gif uit de FTD folder naar de FTD Watchdogfolder en hernoem naar nzbindex.gif. Ik heb daarna inderdaad een knop in FTD staan die gelinkt lijkt te zijn naar NZBindex, maar er opent niet automatisch een webpagina o.i.d. met daarin het betreffende bestand. Heeft iemand dit ook geprobeerd en kan diegene me vertellen wat ik fout doe? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 4, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25025 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 17 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 4, 2010 heb je onze FTD handleiding al geprobeerd? http://www.duken.nl/content/view/22/4/ hierin zit de NZB knop verwerkt! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
movado Geplaatst Januari 4, 2010 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Auteur Delen Geplaatst Januari 4, 2010 Ja, die heb ik ook al geprobeerd. Voor de zekerheid zojuist alles even gedeinstalleerd, met eigenschappen dit document standaard als administrator laten uitvoeren en de blokkering laten opheffen omdat het bestand van een andere computer zou afkomen. Nog eens laten installeren en bij NZBuddy de zoekmachine NZBindex.nl laten gebruiken. Ik krijg nog steeds de melding dat de post niet gevonden kan worden. VOlgens het forum van NZBuddy zou dat komen doordat ik het niet als administrator geinstalleerd heb, maar dat heb ik dus wel, zowel door dat vinkje in het tabblad compatibilieit bij eigenschappen, als ook door middel van rechtermuisknop en uitvoeren als administrator.Op beide manieren dus geen succes... de knop zie ik dus wel staan, maar als ik binnen een post daar op klik, krijg ik de foutmelding... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie