Spring naar bijdragen

NDS R4 spellen doen het niet?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

ik heb al best lang mijn r4 kaart voor mijn nintendo ds,

en heb er ook nog nooit problemen mee gehad.

maar nu is het zo dat ik bij bijna elk spel dat ik download,

ik een wit scherm of een zwart scherm krijg zodra ik het spel start

ook bij sommige spellen (bijv. zelda spirit tracks) krijg ik een nintendo scherm,

maar verder komt hij dan niet, hij blijft gewoon hangen op dat scherm.

het komt er op neer dat niet een spel het meer doet.

het ligt denk ik niet aan mijn downloaden,

want ik heb bijv. zelda spirit tracks vaak opnieuw gedownload

(via nzb, torrent, sites, etc.) maar niet een van de .nds bestanden doet het

ook zelda_spirit_tracks_CRACK.nds ofzoiets (een crack dus) doet het niet

zelda spirit tracks is dan ook nog maar net uit, dus daar zou het aan kunnen liggen,

maar bijv. fossil fighters is al wat ouder,

en ook daarbij kom ik niet voorbij het nintendo scherm...

bij een vriend van mij doet hij het wel, en hij heeft een oudere r4 kaart

het enige wat ik kon bedenken was dat ik misschien mijn r4 moet updaten ofzo?

of dat het misschien is omdat sommige spellen alleen kunnen voor de dsi?

maar ik weet niet hoe ik mijn r4 moet updaten,

en veel spellen die het niet doen waren er voor de dsi.

dus ik kom er echt niet uit!

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt,

mvg rowinesli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit

Doet dat Zelda spel het wel bij je vriend die ook een R4 heeft? En heeft je vriend een DSI?

Updaten lijkt mij niet het probleem. Want er zijn ook genoeg mensen die nog nooit geupdated hebben.

Het kunnen 2 dingen zijn:

1. Je DS leest je R4 kaart niet meer  (een kennis van mij had de zogenaamde DSLinker (zelfde soort iets) en die deed het zomaar ineens ook niet meer)

2. deze genoemde spellen werken alleen op de DSI

Persoonlijk denk ik dat punt 1 het probleem is.

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Actief:  

mijn vriend heeft geen dsi, en hij heeft net als ik een r4, maar wel een oudere. en bij hem doet hij het ook niet. en het spel is niet alleen voor dsi...

maar kan het niet zijn dat nieuwe spellen beter beveiligd zijn? en dat is misschien iets niews moet kopen (een dstt?)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

Het zou ook kunnen zijn dat de spellen die je gedownload hebt niet werken...

Vindt even uit of geen enkel spel het doet.

Anders zou je de kaart kunnen formatteren..

Maar daar weet ik verder niet zoveel van. Vraag dat aan andere members van het forum.

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Actief:  

de spellen die ik download zijn goed, daar ligt het niet aan (zeker weten)

maar wat houd dat formatteren dan in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Bijdragen:  1

Hoi,

Ik heb het zelfde probleem, kan zijn dat je de kaart moet update,maar het kan ook zo zijn dat de nieuwe spelletjes het er niet op doen. Ik had Rabbids go home gedownload en gaf een wit scherm en ook bij Disneys A Christmas Carol een wit scherm, maar toe verder gezocht en vond een download van Disney a Christmas Carol en daar stond (FixR4) bij. En deze werkt perfect. Ik ga nog verder zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Bijdragen:  362
  • Leeftijd:  44

Je moet hem patchen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 362

Hallo

Ik heb ook nog nooit zo'n probleem gehad,  en nu heb ik een nieuw Anubis spel erop gezet!

Niet alleen die  maar ook andere!  die deden het wel  alleen de anubis spel niet!:(

Ik dacht misschien lukt het niet op een r4 kaartje!

Want een vriedin van mij heeft een m3  en bij haar lukt het Wel!

Als je het antwoord weet, wil je het dan ook naar mij sturen!

Alvast bedankt!!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Bijdragen:  6

Heb je wel de goede Software op je R4 kaartje staan?

Daar kan het aan liggen.

Of heb je helemaal geen software op je R4 kaart staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Actief:  

ik heb wel software op mn r4 staan denk ik,

maar het gaat mij om het zelda spirit tracks spel...

gaat deze het ooit nog doen op mijn r4 of is de kans klein dat hij het ooit nog gaat doen vanwege beveiliging tegen r4's?

en waar zou ik mijn r4 dan kunnen updaten als dat het probleem is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Bijdragen:  126
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ik weet wel de oplossing voor zelda spirit tracks.

als je in het menu waar je de spellen kan kiezen op r klikt stel je een of andere optie in (weet even niet meer wat, ik dacht ieets van geforceerd opstarten) als je dan zelda spirit tracks opstart doet hij het wel.

ik had dat probleem ook met mijn n5 kaart. alleen is het nadeel dat de download niet helemaal goed was.

zodra ik voor het eerst dat treintje moest besturen waren die knopjes waar dat mee moet niet in beeld.

hopelijk werkt dit voor jou, en als bij jou dat treintje wel werkt, kun je me dan ff zeggen welke versie je hebt gedownload?

en dat over die andere spellen, updaten van de software van je kaartje kan wel eens helpen.

mvg, appelsap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 126

• Bijdragen:  160

ik had eerst ook een r4 kaart die het ook niet goed deed dit lag aan mijn mini sd kaart van 4 gb. deze was tegroot en kon niet gelzen worden. Zelda moet je patchen idd en dan moet je de game filoe en de crackfile erop zetten. dan start je hem via de crack en dan moet die het helemaal doen hier het filmpje voor zelda

http://www.youtube.com/watch?v=ISAW0qy_q3A

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160

• Bijdragen:  126
  • Actief:  

ik speel nu zelda goed zonder crack hoor  :-[

het probleem van dat treintje lag gewoon aan de download.

ik heb de xinji versie gedownload en die doet het gewoon goed.

het is wel zo bij die versie dat die gozer (xinji) allemaal zegt dat je zijn software moet gebruiken.

dit hoeft helemaal niet, het spel doet het ook gewoon op een normale r4 kaart.

mvg,

appelsap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 126
  • 3 weken later...

hallo,

ik heb een probleem, namelijk ik heb via een site een paar spellen gedownload, maar dit is het probleem:

ik krijg nu een nzb bestand hoe moet ik daar een nds bestand van maken?

alvast bedanlt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

google is your friend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350
  • 1 maand later...

• Bijdragen:  12

als ik jou was zou ik je r4 kaartje gewoon formateren, en de nodige bestanden van het bijgevoegde cdtje van de r4 er op zetten.

grote kans dat de spellen het dan wel weer doen.

bij mij teminste wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 12

• Bijdragen:  98
  • Leeftijd:  48

Ik heb 't zelfde probleem voor mijn zoontje, zie mijn topic http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35528.0

Bij mij gaat 't om Sonic allstart racing, Bowsers inside story, Ben10.... Spelletjes zijn beter beveiligd en ook ik weet niet hoe ik ze aan de praat moet krijgen en hoe ik dat moet updaten  :-\

R4 kaartje werkt gewoon, alleen met de wat oudere spelletjes, bij bovenstaande spelletjes krijg ik ook een leeg scherm. Zit me al dagen suf te googlen, maar ik word er niet wijs uit. Heel vervelend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 98

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

ITV heeft officieel bevestigd dat Brenda Blethyn's Vera deel uitmaakt van het kerstprogramma, wat betekent dat het laatste seizoen van deze geliefde drama voor het einde van het jaar op televisie te zien zal zijn. Dit slotseizoen bestaat uit twee speelfilmachtige afleveringen, getiteld "Inside" en "The Dark Wives". In deze afleveringen worden Vera's persoonlijke reis en de ontrafeling van moordmysteries op meesterlijke wijze met elkaar verweven. De opnames vonden plaats in en rondom het Noordoosten van Engeland, en in dit laatste seizoen maken we kennis met vertrouwde gezichten: David Leon als DI Joe Ashworth, Jon Morrison als DC Kenny Lockhart, Riley Jones als DC Mark Edwards, Sarah Kameela Impey als patholoog Dr. Paula Bennett en Rhiannon Clements als DC Steph Duncan. Deze afleveringen zijn opgenomen in de kersthoogtepuntenbrochure van het kanaal, wat betekent dat het niet lang meer zal duren voordat Vera weer op onze schermen verschijnt. Brenda Blethyn, de ster van Vera, kondigde in april aan dat ze haar vertrek zou aankondigen. Hier is alles wat we tot nu toe weten over de twee afleveringen, terwijl Brenda haar laatste optreden als de onvergetelijke detective voorbereidt, aldus Chronicle Live. In de eerste aflevering, "Inside", wordt Vera Stanhope opgeroepen naar de oevers van de Tyne, waar vissers het lichaam van een jonge man hebben gevonden. Een gebroken relatie, geheime liefde, wrok, spijt en fraude staan allemaal in de weg van de waarheid over wat er is gebeurd. De synopsis onthult verder: "Is onze voormalige gedetineerde het slachtoffer geworden van koude gerechtigheid, of ligt er meer achter zijn dood?" De laatste aflevering, "The Dark Wives", hint naar Vera's terugkeer naar een "bekende plek" waar een lichaam wordt ontdekt aan de voet van enkele legendarische lokale stenen. De synopsis prikkelt de nieuwsgierigheid: "Met herinneringen aan haar kindertijd op de achtergrond, moet Vera hard werken om het mysterie te ontrafelen waarom een slimme jonge student zo gewelddadig is aangevallen en zo ver van huis is achtergelaten." "Deze aangrijpende aflevering weeft verleden en heden samen en biedt een meeslepende en emotionele afscheid." Brenda Blethyn, die terugkeert als de onorthodoxe en geestige DCI Vera Stanhope, heeft in april van dit jaar onthuld dat ze na 14 seizoenen haar hoed aan de wilgen hangt. Ze verklaarde dat het tijd was om Vera's iconische hoed op te bergen. Over haar vertrek vertelde ze: "Werken aan Vera is van begin tot eind een genot geweest." "Ik ben verdrietig om vaarwel te zeggen. Maar ik ben zo trots op wat we de afgelopen 14 jaar hebben bereikt." "Ik zal [de cast en crew] missen, maar ik zal hun enorme talent, de kameraadschap, het lachen en de vriendelijkheid die we deelden, en de vriendschap van de mensen in het Noordoosten en onze fans wereldwijd nooit vergeten." "Dank jullie wel vanuit de grond van mijn hart." Met deze laatste afleveringen van Vera komt een einde aan een tijdperk vol spanning, emotie en onvergetelijke momenten. De fans kunnen niet wachten om te zien hoe dit verhaal zich ontvouwt en hoe Vera haar laatste zaken zal oplossen. De combinatie van mysterie en persoonlijke ontwikkeling maakt deze afleveringen tot een must-see voor iedereen die de serie heeft gevolgd. Het is een inspirerend afscheid van een iconisch personage dat ons jarenlang heeft geboeid en vermaakt
  • Recente prestatie

• deePsPace heeft zojuist een badge verdient
      Toegewijd
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...