Avietje Geplaatst December 11, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 11, 2009 Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Marciej123 Geplaatst December 11, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 11, 2009 Kijk op Srtest.com en dan kijken of je computer het aan kan, Je moet je spel daar selecteren, en dan op can you run it klikken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Avietje Geplaatst December 12, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 12, 2009 Heey, ik heb op je site gekeken. Hij gaf aan dat het het best slow zou gaan. Helaas. Maar bij mijn video card geeft hij wel een groen vinkje, eigenlijk bij alles behalve bij:" CPU Minimum: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium® D or AMD Athlon 64 X2 3800+ You Have: Intel® Core2 CPU T5500 [A] 1.66GHz Upgrade Suggested: Unfortunately, your CPU does not meet this requirement. Click here to see some recommendations. Bij fifa 10 geeft hij wel aan dat ik het zou kunnen spelen maar dan moet ik mijn videokaart weer upgraden, hij geeft dit aan: Video Card Recommended: 256 MB GeForce 7800 or better; 256 MB Ati Radeon X1800 or better. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. You Have: NVIDIA GeForce Go 7300 Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations. Features: Recommended attributes of your Video Card Required You Have Video RAM 256 MB 397.0 MB Hardware T&L Yes Yes Pixel Shader version 3.0 3.0 Vertex Shader version 3.0 3.0 Bij COD MW2 zou k t ook niet kunnen spelen, dan zou ik dit moeten upgraden: CPU Speed Minimum: Intel Pentium 4 3.2GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported You Have: 1.66 GHz Upgrade Suggested: Unfortunately, your CPU Speed does not meet this requirement. Click here to see some recommendations. Betekent het dat ik A.C. gewoon niet kan spelen, of dat ik met een paar updates wel kan spelen? Ik heb er helemaal geen verstand van eigenlijk, en ik zou ook niet weten wat ik dan moet upgraden. Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen? Het zou fijn zijn als iemand een link kon geven waar ik het gelijk kan upgraden met je juiste upgrades. Zelf zou ik niet weten welke upgrades ik nodig zou hebben Alvast bedankt!, Avi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie