Gast Heinen Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar de film ice age 2. Deze kan ik nergens vinden (niet op torrentReactor in ieder geval). Weet iemand waar ik deze film vandaan kan halen? Alvast bedankt, Grtz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 op traasje is ie tevinden http://82.192.81.14 maar deze heeft geen nl ondertitel, je kan beter nog ff wachten over enkele dagen zal die wel op inet staan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast IND33 Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 http://www.torrentportal.com/details/424466/Ice-Age-2-The-Meltdown-2006-NL-subs-xvid-screener.avi.torrent hier heb je em, met nl ondertiteling. Kwaliteit is niet super scherp maar zeker goed genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 Tip: Kijk _nooit_ een film in crap kwaliteit, dat verneukt werkelijk de hele film. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 jah dat is waar, maar een xvid versie, zo erg is die toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 k wou die van torrentportal net downloaden, maar die film is maar 360MB dus zker weten geen goed kwaliteit ik w8 nog liever een tijdje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast IND33 Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 geen last van gehad. en die 350 is omdat het een rar is misschien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 ik wacht nog even, denk trouwens niet dat dit echt al een xvid/divx is denk dat het gewoon een Cam is!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
memocan Geplaatst Mei 4, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 4, 2006 www.extremepowertorrents.nl daar kan je ook veeel nederlands gesproken disneyf films en dergelijks downloaden, maar je moet eerst een account maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Eagles Geplaatst Mei 24, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 24, 2006 ook maar een slotje hierop! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie