Gast wil-ma Geplaatst December 10, 2009 Delen Geplaatst December 10, 2009 hallo allemaal ik ben wil-ma niet meer zo héél jong maar kom wél pas kijken in dit wereldje een complete digibeet dus ! sinds kort heb ik een dvd brander op mijn pc, zat er al op (Windows DVD brander) ik heb een aantal films gedownload met BitTorrent6.3 inmiddels heb ik -per ongeluk- een film kunnen branden, maar weet niet meer hoe ik dat gedaan heb :redface: deze dvd wordt niet geaccepteerd op mijn dvd speler, wel op mijn pc ik snap ook niet hoe ik bestanden hierin moet toevoegen onuitstaanbaar vind ik dit ik hoop dan ook hier veel te kunnen leren en ik hoop vooral op geduld van jullie en dat me dingen in jip en janneke taal uitgelegd worden want ik heb de indruk dat hier knappe koppen zitten die weing tot geen moeite hebben met branden lachen mag gerust als ik kluns of iets niet snap ;D groetjes, wil-ma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Marciej123 Geplaatst December 11, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 11, 2009 Ten eerste Welkom op het forum! :welkom: Ten tweede, Als je films wilt branden raad ik het programma: ConvertXtoDVD aan. Dan moet je wel een code ingeven anders krijg je een tekst door je beeld. Als je de code wilt kan je kijken op de website Serials.ws Of anders vraag je het maar! Succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Gast wil-ma Geplaatst December 14, 2009 Delen Geplaatst December 14, 2009 dank je wel Marciej123 ik lees dat het programma 35,- € kost moet er dan toch een code ingegeven worden? ik ben op serials.ws gaan kijken en ik moet bekennen dat ik er weinig van snap ik heb wel ConvertXtoDVD ingetikt bij de zoekfunctie maar dan krijg ik een hele rij met bijna dezelfde naam en een aantal cracks zou je me mss verder willen helpen? wilma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robin Geplaatst December 14, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 14, 2009 Wilma, We helpen je met alle plezier verder maar niet in dit board. Dit board is namelijk uitsluitend bedoeld voor voorstellen van nieuwe leden. Als je in het goede board (bijvoorbeeld downloaden met p2p of films branden) je vraag stelt weet ik zeker dat je snel geholpen wordt. Groeten, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie