Spring naar bijdragen

Nieuwe printer

VXL

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heej,

Ik ben van plan een nieuwe printer te kopen...

Ik heb nu: een brother HL-1430 laserprinter(deze gebruik ik bijna altijd maar is alleen zwartwit) en een Brother DCP-135C(deze gebruik ik eigenlijk alleen voor dingen die voor school in kleur moeten of voor foto's afdrukken).

Ik zat te denken aan een laserprinter die wel kleur kan afdrukken, maar wat raden jullie mij aan. De reden dat ik een andere printer wil hebben is dat de kleurenprinter heel erg snel leeg is omdat hij telkens gaat reinigen voordat ik hem wil gaan gebruiken. Mijn vader vond ook de scanner van de dcp-135C duidelijk dus hij kan(als hier een nieuwe printer komt) bij mijn vader op het werk komen te staan.

Wat raden jullie mij aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Een snelle kleurenlaserprinter kost al gauw over de 1000 euro en dat soort printers heb je in de meeste gevallen helemaal niet nodig. Een goede inkjet volstaat, denk daarbij aan de Canon MP620. Een aantal klanten van mij hebben die en zij zijn er erg tevreden mee. Van wat ik aan de printer heb gezien aan gebruiksgemak, bediening en prestaties zou ik er zelf ook één nemen als ik een printer nodig had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Wat dacht je van deze:  http://www.kieskeurig.nl/laser_printer/hp/color_laserjet_cp1515n/277904/             

Kijk hier ook nog eens http://www.kieskeurig.nl/laser_printer             

mvg, Dylan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

[A]Tom,

Heel berg bedankt voor de snelle reactie, ik gebruik meestal gewoon mijn laserprinter, maar hoelang zou ik met die canon MP620 vooruit kunnen?(qua inktpatronen bedoel ik dan) Want bij deze printer was dat echt ongeveer 2 foto's printen op 15 x 10 cm, en een 5 blz met tekst en plaatjes uitprinten en dan was hij wel weer leeg.

Edit:

Voor hoeveel staat de mp620 in de winkel, want op kieskeurig.nl kost hij 160 euro en dat is me net iets te veel voor een "normale" printer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ik heb zelf deze:

http://www.samsung.com/us/consumer/office/printers-multifunction/color-laser-printers/CLP-300N/XAA/index.idx?pagetype=prd_detail

geweldig ding kun je aansluiten op je netwerk dmv utp kabel waardoor je vanaf elke pc kan printen in het netwerk/werkgroep.

De prijs is goed, ik geloof iets van 150 euro hij print in goede kwaliteit en snel.

Ik ben er zelf zeer tevreden over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Heej,

M'n pa heeft een hekel aan het merk samsung dus ik denk dat hij er niet blij mee is als ik een samsung laser printer koop, ook vind ik zelf het merk niet geweldig. Daarom ga ik waarschijnlijk niet voor een samsung printer, die canon mp620 lijkt mij wel een goeie printer, maar ik weet niet wat die printer in de winkel kost, omdat hij op conrad 160 euro kost(wat ik nogal veel vind voor een "niet laser" printer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Actief:  

Canon inktpatronen gaan best nog wel lang mee. Het voordeel zit em ook in dat je bij merken zoals HP in één keer alle cardridges moet vervangen en het bij Canon per kleur gaat. Als bij HP één kleur op is, dan gooi je aardig wat andere kleur inkt weg omdat die cardridge één kleur niet meer print.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.

Maar weet iemand toevallig hoeveel de canon mp620 kost in de winkel, want mijn pa vind het wel goed, maar hij heeft zowiezo meer geld over voor een laser kleuren printer dan een gewone kleuren printer. En waarschijnlijk heeft hij ook liever een gewone kleurenprinter.

Dus 2 vragen zijn:

-Hoeveel kost de mp620 in de winkel?

-Waarom is in dit geval de mp620 beter dan een laserkleuren printer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Actief:  

Kleurenlaserprinter = ?1.200

Canon MP620 = ?120

Een prijsverschil van 10x dus. Toch lever laser? Qua kwaliteit doet de MP620 niet onder voor een willekeurige laserprinter en daarnaast is dat ding iets van vijf keer kleiner. Cardridges zijn ook nog eens goedkoper dan die rollen. Alleen de snelheid van een laserprinter is wat hoger, maar zoals ik al gezegd heb is een goede inkjet voor zakelijk gebruik meestal goed genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Die 1200 euro snap ik niet helemaal, de onderstaande, die impy gaf is toch ook gewoon een redelijke kleuren laserprinter. Die kost ongeveer 150 euro volgens mij.

http://www.samsung.com/us/consumer/office/printers-multifunction/color-laser-printers/CLP-300N/XAA/index.idx?pagetype=prd_detail

En het lijkt mij dat die inktpatronen bij een kleurenlaserprinter veel langer mee gaan en daarom ook duurder zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

bij mij gaat er poeder in kun je eventueel zelf bijvullen.

Ik doe ongeveer een jaar met volle patronen.

Voornamelijk print ik er dvd hoesjes mee uit kwaliteit is gewoon mooi hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...