Gast Heinen Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 Hallo iedereen, Ik heb hier een filmpje van iemand die niet echt zijn geduld kan bewaren. Misschien is deze al een keer langs geweest. http://www.break.com/index/patiencechild.html grtz. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 whaahaha, lol :laugh: jetzt geht los Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 omg, das bijna net zo erg als dat ik doe als internet eruit ligt hij is wel te gruwelijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 4, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 4, 2006 Muhahaha!!! Die gast.... is ziek! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Computas Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 Die is egt nie lekker in ze hoofd. :woohoo: Dat heb ik ook gedaan toen ik op de rommelmarkt een toeetsenbord voor 50 cent had gekocht. :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Granaat90 Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 WAT EEN KKLIJER. Met zun kutstem. Heeft die gek een aanval ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 Hij is niet helemaal lekker, maar ja iederzijn eigen voorkeur voor als het spel ffkes het niet doet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 nein, das escape knopf! lol! :laugh: :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 volgens mij bleef zijn pc heel erg hangen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 ADHD 2 tha bone Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 zijn link www.duken.nl was ie vast kwijt in zn favorite ofsow Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 5, 2006 Delen Geplaatst April 5, 2006 haha :laugh: , hele toetsenbord ook naar de kl*te Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 5, 2006 Delen Geplaatst April 5, 2006 ik hou je nie tegen enne film t dan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst April 5, 2006 Delen Geplaatst April 5, 2006 te overdreven man,, check me nummer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 haha doet zijn spel het weer maar zijn toetsenbord naar de kl*te haha, volgens mij was hij online aan het gamen maar was het 600 tegen 1 haha adhdlozer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie