gkeeee Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 9, 2009 heey , mijn vriend heeft een pc die opeens uit viel met een klein knallend geluid erbij. de stroom op de 1 etage van zijn huis viel uit (waar de pc zat). en er kwam best wel veel rook uit de voeding en stonk ook een beetje. telkens als hij de pc aan deed kwam ging de stroom weer uit. dus hij ging naar 2 winkels en vroeg om hulp. de ene zei je moet je moederbord vervangen de andere zei het is je voeding die je moet vervangen. wat moet hij nu vervangen?? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Marciej123 Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 9, 2009 dat kan je toch niet zeggen wat je moet vervangen zonder er naar te laten kijken..? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
gkeeee Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 9, 2009 ik zou het niet weten, hij zei dat. maar kan ik trouwens mijn voeding in zijn pc doen om erachter te komen of het aan de voeding komt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Marciej123 Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 9, 2009 Tja, als 't het zelfde contact is dan moet dat gewoon kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Snorfietsman Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/09 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2013 Delen Geplaatst December 9, 2009 toevallig is dat een tijdje geleden mij ook overkomen met een andere pc. Als er rook uit kwam en je hem nu niet meer aankrijgt is het 100% zeker de voeding. Moet je even naar een pc shop gaan en zij bouwen er een nieuwe voeding in voor totaal 70 euro. :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
los-cuentos Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 9, 2009 toevallig is dat een tijdje geleden mij ook overkomen met een andere pc. Als er rook uit kwam en je hem nu niet meer aankrijgt is het 100% zeker de voeding. Moet je even naar een pc shop gaan en zij bouwen er een nieuwe voeding in voor totaal 70 euro. :friends: Dat is niet noodzakelijk je voeding. Het kan even goed je moederbord zijn die kortsluiting heeft en dan zal de PC natuurlijk ook niet starten hé ;-) Ik raad aan eerst zelf eens te kijken, de PC dus open doen en gewoon even kijken of je eventuele schade vind op het moederbord. En dat van die 2 winkels vind ik wat verdacht. Hadden ze niet erbij gezegd dat ze het vermoeden? Want zeker weten kan volgens mij niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Tom Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 9, 2009 Als er iets stinkt, weet je meestal wel welk component dat is en dan ligt daar de eerste fout. Het kan ook zijn dat het moederbord is doorgebrand nádat de voeding een knal heeft gekregen. Wat dat betreft kunnen alletwee de winkels theoretisch gezien gelijk hebben, al moet je zelf maar even met een andere voeding uitproberen of het systeem werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
gkeeee Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 9, 2009 en stel ik doe mijn voeding in zijn kast, kan er dan ook iets met mijn voeding gebeuren of niet? Post samenvoeging: december 10, 2009, 00:16:23 am ik krijg ook net van hem te horen dat die processor onder de ventilator, de bovenkant ervan, er grijs plakkerig spul op het processor zit? en trouwens kan het kwaad als ik mijn voeding in dei pc van hem stop, dat ie bijv kapot kan gaan? Post samenvoeging: december 10, 2009, 00:20:10 am dat is gwn een beetje viezigheid tog dat spul op zijn processor? (ik leer trouwens met de dag beter hoe de pc inelkaar zit, daarvoor bedank ik jullie dat jullie me ermee geholpen hebben en nog steeds doen :friends: ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Fritzel Geplaatst December 10, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: April 16, 2013 Delen Geplaatst December 10, 2009 Dat grijs plakkerig spul, dat is geen viezigheid nee :s Dat grijs plakkerig spul is koelpasta en dat is een zeer belangrijke toevoeging! Als je dit spul eraf hebt gehaald, moet je er zeer serieus nieuwe op doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie