nnc Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 9, 2009 Vraagje.. Ik speel altijd films via mijn externe harde schijf op de DVD speler af.. dit werkt normaal perfect O0 alleen nu heb ik lost seizoen 1 t/m 5 alles is .avi maar bij seizoen 2 zegt ie dat hij hem niet af kan spelen? terwijl het allemaal het zelfde is en op mijn comp doet ie het gewoon.. Waar kan dit aan liggen, en hoe kan ik dit oplossen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
kaasbroodje Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst December 9, 2009 Het kan zijn dat je AVi bestand een codec heeft die je dvd speler niet ondersteund Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
nnc Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 9, 2009 Het kan zijn dat je AVi bestand een codec heeft die je dvd speler niet ondersteund Kan ik dat ergens zien? Dat zou betekenen dat ie het ook nooit zal gaan doen op mn dvd speler? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
kaasbroodje Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst December 9, 2009 Ik weet niet of je dat kan zien. Je kan kijken op de site van de fabrikant van je dvd speler of er een firmware update is misschien dat dat helpt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
nnc Geplaatst December 10, 2009 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 10, 2009 Ik weet niet of je dat kan zien. Je kan kijken op de site van de fabrikant van je dvd speler of er een firmware update is misschien dat dat helpt Dankje, ik zal even kijken of het me lukt. heb daar totaal geen verstand van.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Nigel Geplaatst December 23, 2009 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 45 Delen Geplaatst December 23, 2009 Je hoeft niet eens met codec te frutsen. Zet je avi gewoon om naar dvd bestanden met convertxtodvd,en kijk ze. hier heb je een handleiding: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
Jeroen Geplaatst December 24, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst December 24, 2009 Je hoeft niet eens met codec te frutsen. Zet je avi gewoon om naar dvd bestanden met convertxtodvd,en kijk ze. hier heb je een handleiding: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Er is al een pm verstuurd met daarin een vriendelijk verzoek geen onzin posts te plaatsen. Ik maar beter op de kwaliteit van je posts letten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie