Gast Zlatan Geplaatst December 8, 2009 Delen Geplaatst December 8, 2009 Hallo mensen, Ik zag laatst in het consumenten-programma Kassa dat Apple niet goed zijn garantie naleeft. Je hebt standaard 1 jaar reparatie garantie en voor uitbreiding tot 3 jaar kost Apple-Care 240.- euro extra! Nu wil ik graag aan Macbook kopen, en ik vraag me eigenlijk af.. Wat is nou een normale leeftijd voor een laptop en weet iemand ook of mac's langer meegaan ? Bij Kassa zeiden ze ongeveer 5 jaar maar wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ook heb je bij laptop's snel te maken met batterij veroudering; het loopt sneller leeg, mindere prestaties. Zijn deze ook te vervangen ? mvg Zlatan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
los-cuentos Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 8, 2009 volgens mij zijn apple een van de beste laptops die er zijn, ze zijn stabiel, weinig problemen en gaan lang mee. Dit weet ik er toch over Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Jamie.T Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 357 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst December 8, 2009 Ze hoeven niet per se de beste laptops te zijn die er zijn. Het zijn indd wel mooie laptops. Volgens mij zijn laptop accu's wel te vervangen ja. Ik heb zelf geen Apple dus ik weet niet hoe lang die mee gaan. Maar ik denk niet dat dat extreem veel korter of langer zal zijn dan een laptop van een ander merk. Jamie :peace:. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 357
los-cuentos Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 8, 2009 ik denk toch dat ze beter zijn want ze gaan heel anders tewerk bij apple. Ik heb zo'n maand of 5 ergens gelezen dat Apple de beste laptops heeft qua batterijduur en stabiliteit en daarna kwamen de gewone merken (Acer, Packard Bell, Dell....) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Robin Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 8, 2009 Ze hoeven niet per se de beste laptops te zijn die er zijn. Het zijn indd wel mooie laptops. Volgens mij zijn laptop accu's wel te vervangen ja. Ik heb zelf geen Apple dus ik weet niet hoe lang die mee gaan. Maar ik denk niet dat dat extreem veel korter of langer zal zijn dan een laptop van een ander merk. Jamie :peace:. Heb je het toch fout, apple werkt met hele fijne batterijen. Mijn moeders acer gaat soms nog geen drie kwartier mee, met m'n macbook kan ik makkelijk 2-3 uur non stop werken. Als je nog verdere vragen over mac hebt kan je ze aan mij stellen, ben sinds een maand de trotse bezitter ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Gast Zlatan Geplaatst December 9, 2009 Delen Geplaatst December 9, 2009 Hey mensen, Bedankt voor alle reacties. @ Robin even een vraagje over de mac Ik zag dat de macbook 829,- euro was bij de Mediamarkt, en bij de MacInside in mijn stad is ie 879,- euro. Dit vind ik nogal een verschil. Je krijgt bij beide geen iWorks. Die koop ik er natuurlijk wel bij, dan is MediaMarkt nog steeds goedkoper. Hoeveel heb jij ervoor betaalt en waar ? mvg Zlatan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robin Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 9, 2009 2e hands voor 600 euro dacht ik. Alle software zelf erbij gedownload. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Tom Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 9, 2009 Ze hoeven niet per se de beste laptops te zijn die er zijn. Het zijn indd wel mooie laptops. Volgens mij zijn laptop accu's wel te vervangen ja. Ik heb zelf geen Apple dus ik weet niet hoe lang die mee gaan. Maar ik denk niet dat dat extreem veel korter of langer zal zijn dan een laptop van een ander merk. Jamie :peace:. Heb je het toch fout, apple werkt met hele fijne batterijen. Mijn moeders acer gaat soms nog geen drie kwartier mee, met m'n macbook kan ik makkelijk 2-3 uur non stop werken. Als je nog verdere vragen over mac hebt kan je ze aan mij stellen, ben sinds een maand de trotse bezitter ! Met Windows ben je sneller door je batterij heen, dat is bekend. De huidige notebooks kunnen tegenwoordig tot zo'n 3 uur werken met een 6-cells batterij en met een 9-cells, zoals ik heb, kan ik het tot 4 Ã 4.5 uur uithouden. Een MacBook zou dan op de 4.5 tot 5 uur moeten zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Marciej123 Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 9, 2009 Ze hoeven niet per se de beste laptops te zijn die er zijn. Het zijn indd wel mooie laptops. Volgens mij zijn laptop accu's wel te vervangen ja. Ik heb zelf geen Apple dus ik weet niet hoe lang die mee gaan. Maar ik denk niet dat dat extreem veel korter of langer zal zijn dan een laptop van een ander merk. Jamie :peace:. Heb je het toch fout, apple werkt met hele fijne batterijen. Mijn moeders acer gaat soms nog geen drie kwartier mee, met m'n macbook kan ik makkelijk 2-3 uur non stop werken. Als je nog verdere vragen over mac hebt kan je ze aan mij stellen, ben sinds een maand de trotse bezitter ! Met Windows ben je sneller door je batterij heen, dat is bekend. De huidige notebooks kunnen tegenwoordig tot zo'n 3 uur werken met een 6-cells batterij en met een 9-cells, zoals ik heb, kan ik het tot 4 Ã 4.5 uur uithouden. Een MacBook zou dan op de 4.5 tot 5 uur moeten zitten. & ze (mensen van Acer etc) zeggen met Acer Timeline dat je 8-9 uur met een accu kan doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Tom Geplaatst December 10, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 10, 2009 Een Timeline is een soort netbook. De accu's daarvan hoeven minder te trekken en gaan dus langer mee. 8 uur haalt 'ie echter nooit, ik denk eerder aan een uur of 6 tot maximaal 7. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie