tanja1972 Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 8, 2009 hallo heb even een vraag en hoop dat iemand het antwoord weet,als ik een spelletje download dan kan ik hem daarna niet meer vinden,mijn pc maakt er een snelkoppeling van maar kan het niet vinden.dit doet ie trouwens met alle dingen die ik probeer te downloaden. heb ik misschien iets van mijn pc verwijderd wat niet verwijderd had moeten worden??? hoop dat iemand me kan helpen alvast heel erg bedankt.gr tanja Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
svenholtman Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 8, 2009 als jij iets download dan vraagt die toch om op te slaan. hier kun je dan toch zien waar het bestand wordt opgeslagen? en met wat voor programma download je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
tanja1972 Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 8, 2009 ik schrijf mijn spelletjes altijd weg op mijn e schijf maar daar staan ze niet en kan ze ook niet vinden met een zoek opdracht. ik weet niet met wat voor programma,ik heb een toshiba labtop met vista. als ik op start ga staan en dan naar pas geopende items ga staan ze daar,dus dacht ik dan kan ik ze daar openen en uitpakken maar krijg dan dat de snelkoppeling verplaatst is en niet meer werkt????????? gr tanja Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
svenholtman Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 8, 2009 maar je downlaod een spel? dit doe je toch met een programma? gebruik je utorrent, vuze, of download je spellen als zip map via bijv 4usonly.info? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
tanja1972 Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 8, 2009 sorry hoor dit komt vast heel dom over maar ja, ik download meestal in zip of rar. hoop dat je hier wat meer aan hebt. alvast bedankt voor de moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Marciej123 Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 8, 2009 Wat ie bedoelt is, Of je download met Torrents of met nieuwsgroepen? Of met welk programma download je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
svenholtman Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 8, 2009 ok, is niet stom maar ik moest het gewoon even weten maar je klikt op een download knop op het internet en dan moet er toch een venster komen met 'openen' opslaan' en 'anuleren' of krijg je dit venster ook niet? krijg je die wel dan moet je op opslaan drukken en dan selecteer je de map waarin je het spel wilt opslaan. en hoe maakt je pc er dan een snelkoppeling van? die snap ik niet helemaal het duurt even maar we komen er wel hoor Post samenvoeging: december 08, 2009, 15:34:31 pm Wat ie bedoelt is, Of je download met Torrents of met nieuwsgroepen? Of met welk programma download je? en marcie, t is me al duidelijk. voor zip mappen heb je geen programma nodig maar dat weet je zelf ook wel. ze heeft mijn vraag gewoon perfect beantwoord ookal komt ze ietswat onzeker over (wat helemaal niet hoeft!! ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
tanja1972 Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 8, 2009 ik selecteer meestal mijn e schijf om mijn spelletjes weg te schrijven maar daar komen ze niet terecht. kan ze nergens vinden alleen bij onlangs geopende items(onder start),dan klik ik het aan en probeer het te openen(uitpakken)maar dan geeft ie dus aan dat "'het item 4482 battle of giants rar waarnaar deze snelkoppeling verwijst ,is gewijzigd of verplaatst,waardoor deze snelkoppeling niet goed meer werkt.wilt u deze snelkoppeling verwijderen?"' Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
svenholtman Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 8, 2009 heb je dit alleen bij spellen of bij alle dingen die je download? heeft het vroeger wel gewerkt op exact dezelfde manier als je nu zegt? probeer anders eens op een andere map op te slaan (gewoon op je bureaublad bijvoorbeeld) maar E: is dat jouw harde schijf of wat is dit? E: is meestal iets van een externe media (denk aan een usb stick) of een dvd / cd speler Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
tanja1972 Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 9, 2009 HEB GEPROBEERD OM EEN GEDOWNLOAD SPELLETJE GELIJK OP MIJN BUREAUBLAD TE ZETTEN MAAR DAT DOET IE OOK NIET. IK HEB ALTIJD MIJN SPELLETJES EN ANDERE DINGEN OP DEZE MANIER GEDOWNLOAD EN GING ALTIJD HARTSTIKKE GOED. IK HEB EEN C SCHIJF(VISTA) EN EEN E SCHIJF(DATA)HIER STAAN MIJN FOTO'S EN SPELLETJES. HIJ DOET HET MET ALLES WAT IK DOWNLOAD OOK UPDATES VAN MSN LIVE MESSENGER BV Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
los-cuentos Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 9, 2009 Graag even je Shift Lock afleggen want dit komt irritant over... Dus andere dingen die je download lukken wel als ik het goed versta? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
tanja1972 Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 9, 2009 ik kan helemaal niets meer downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
los-cuentos Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 9, 2009 Dus alles wat je download kan je niet meer terugvinden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Marciej123 Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 9, 2009 ik kan helemaal niets meer downloaden. Dus alles wat je download kan je niet meer terugvinden? ze kan helemaal niks meer downloaden.. zie hierboven. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
los-cuentos Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 9, 2009 Mensen kunnen soms andere dingen gaan willen interpreteren hé Goed, En welke browser gebruik je? Je downloadlocatie is misschien veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
tanja1972 Geplaatst December 10, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 10, 2009 wat is een browser?? als ik kijk bij pas geopende items en klik spelletje aan,dan ga ik naar eigenschappen. dan krijg je een soort venster en kan je op details klikken. wat ik dan krijg is problemen met snelkoppeling de naam die in het vak doel is opgegeven is ongeldig,controleer of de bestandsnaam en het pad juist zijn. begrijp er helemaal niets meer van, heb helemaal geen naam eraan gegeven. hoop dat iemand het snapt want ik ben helemaal lost. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
svenholtman Geplaatst December 10, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 10, 2009 een browser = internet explorer, firefox, google chrome, safari etc. verder leg je t naar mijn mening erg onduidelijk uit. screenshot zou kunnen helpen. heb je nu al eens geprobeerd op een andere locatie op te slaan? doe anders eens met je rechtermuisknop op de zipmap gaan staan die je wil downloaden en doe rechtermuisknop --> doel opslaan als... sla hem dan op op je BUREUABLAD ga naar je bureaublad en probeer die zip map uit te pakken! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie