Spring naar bijdragen

Formatteren en windows vista opneiuw installeren

Snorfietsman

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Aangezien me pc laatst wat foutjes heeft wil ik misschien me schijf gaan formatteren en windows eraf halen en er weer opnieuw opzetten. Hoe moet ik dit doen? Ik las ergens dat windows daar zelf een setup voor heeft maar kon niet vinden.  :-[

EDIT: Owja, ik heb 2 schijven, worden deze tijdens de formatatie automatisch allebei geformateerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  658
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Als je boot van de dvd van vista kan je tijdens het installeren kiezen om je harde schijf te formatteren, dan wordt alleen de schijf geformatteerd waar je windows op zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 658

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

maar voor de zekerheid wel gewoon backuppen hoor!!!. d'r is altijd een risico dat t niet helemaal goed gaat. je weet nooit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

Ja oke, de belangrijskste bestanden zet ik ook wel op een cd.

Maar ik kan bijv als ik naar 'Computer' ga en dan linkermuis en dan 'formatteren' dan kan ik dus ook mijn hele schijf leeg halen neem ik aan? Dit is dan niet de schijf waar windows op staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

over een eigen setup zou ik niets weten helaas, maar als jij windows opnieuw installeerd dan formateerd hij automatisch. dit hoef je dan niet van te voren handmatig te doen.

maar waarom zou je de schijf willen formateren waar windows niet op staat?  de data op die schijf wil je toch juist behouden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

Nou misschien wou ik windows 7 erop gaan zetten en dacht dat ik dan ook me bestanden van die schijf af moest hebben. Maar dat hoeft volgens jou dus niet? Aangezien ik het probleem met me pc heb opgelost denk ik dat ik niet meer ga formateren. Maar wel bedankt voor jullie reacties. Heb alleen nu nog 1 ander probleem met me bureablad. De pictogrammen kan ik wel verplaatsen maar als ik dan afsluit en opnieuw opstart staan ze weer links in een rij. Hoe krijg ik dit weer goed?

Thnx.  :peace:

Post samenvoeging: december 09, 2009, 17:53:55 pm

heb weer een probleem  >:(. ik kan nu opstarten via veilige modus. Maar hoe vind ik het probleem dan?  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...