Spring naar bijdragen

USB_Loader_GX

bonaire82

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb op me wii de softmodden ge installeert werkt supper voor supper mario

maar nu wou ik de usb loader uit test nu heb ik een usb stik er voor klaar gemaakt wbfs manager

en er een spel op gezet maar alsik hem nu open dan krijg ik aleen loading en dan zwart scherm oke als ik me usb stik er uit haal ik krijg niet een mooi menu wat je op internet ziet wat kan dat zij hen het via www.wiispellendownloaden.nl gedaan groet rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  48
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  36

als je een goede usb loader wil kan je die vinden op www.wiibrew.org

daar heb ik de mijne ook van gehaald nu heb ik wel geen ervaring met een usb stick

maar met mijn hd werkt hij zeer goed en je kan de covers direct downloaden van het internet via de usb loader op je wi zelfs disc en 3d covers en hij is gemakelijk in gebruik ik gebruik de zelfde als jou blijkbaar en bij mij werkt hij goed hoor

Mvg,

Flemming

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 48

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...