Taxi32 Geplaatst December 7, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 7, 2009 Hallo, Ik heb zelf op mijn computer Windows XP geïnstalleerd. Deze gaf dit bericht als ik me aanmeldde: Uw Computer moet geactiveerd worden Klik op nu activeren als u door wilt gaan en op annuleren als u zich af wilt melden. Hij zei eerst dat ik hem binnen 30 dagen moest activeren. Tijd zat om hem ff te omzeilen. dacht ik. Toen ik de compu voor de 2e keer opstartte Ga f hij dat bericht at hierboven staat. wat kan ik nu doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie