movado Geplaatst December 7, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst December 7, 2009 Wij hebben het originele spel Rise of an Empire. Nu zijn we op zoek naar de uitbreiding "The Eastern Realm". Helaas is het bij Bol.com niet meer leverbaar, dus ben ik aan het kijken of ik wat torrents kan vinden. Nu heb ik wel wat bij TPB gevonden, maar daar staat een heel verhaal bij hoe dat je het werkbaar zou moeten krijgen, maar eerlijk gezegd begrijp ik het verhaal niet helemaal. Is er iemand die weet waar ik een versie kan downloaden die ik zonder CD kan gebruiken (of hoe dat ik de download op TPB precies aan de gang krijg zonder CD). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
kaasbroodje Geplaatst December 7, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 7, 2009 Heb er 1 gevonden op btjunkie, zoek naar The Settlers Rise Of An Empire The Eastern Realm-PROCYON de zoek functie doet het alleen nu even niet op btjunkie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie