Gast EJay Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 hallo, ik ben al een tijdje hard opzoek naar een programma waarmee je bewegende avatars of plaatjes zelf kan maken. Het is me nog niet echt gelukt... Ik heb wel SWiSHmax maar daar kan ik de key niet van vinden, en.. @ kenny, ik heb je mailtje wel ontvangen maar dat bestandje dat ik moet vervangen zie ik helemaal niet! Iemand ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 je moet gewoon wat plaatjes maken met paint, en deze als .gif opslaan, dan gooi je ze in unfreez en die zet ze achterelkaar zo maak je een bewegende avater unfreez is hier te downlaoden http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/wd/animatedgifs.php suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 ik heb een crack voor Swishmax ff kijken hoe groot die is dan kan ik die hierbij gooien moment heb em toegevoegd ff afwachten of de grote mag zoniet stuur me dan mailtje met de vraag naar crack swish max ik reply mailtje met de crack imperiom[at]gmail[dot]com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 4, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 4, 2006 Dit zijn een paar leuke: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Martijnn Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 Waarvan wil je een bewegend plaatje maken? Wrom doe je het niet gewoon zoals in die handleiding onder handige tips staat? @duken: Pomme&Kelly \\o/ \\o/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 Dankje, hier kan ik wel mee vooruit. @ DukeN, Pomme & Kelly de gelukkige winnaressen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 Impy zou je mij die crack kunnen geven ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 ImpY schreef: ik heb een crack voor Swishmax ff kijken hoe groot die is dan kan ik die hierbij gooien moment heb em toegevoegd ff afwachten of de grote mag zoniet stuur me dan mailtje met de vraag naar crack swish max ik reply mailtje met de crack imperiom[at]gmail[dot]com zie deze quote wil je de crack van swish max hebben mail me ffkes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 Ok, gedaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 @ Dussz, ik kan nog niet zo goed overweg met Unfreez, ik sleep een plaatje erin, gif. natuurlijk. stel alles in en klik op Make Animated gif. Dan komt er zo\'n venstertje te staan van waar je het opslaat en welke naam enz. doe ik. maar het plaatje staat alleen maar stil, en op die link die je mij gaf staat er bij animatie testen hoe je dat moet doen, maar bij die zin Op deze manier dus snap ik het helemaal niet meer. helluup Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 met welk programma open je het nieuwe gif bestandje?? open hem eens met windows viewer. als het goed is beweegt ie nu wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 Ja, dan zie ik m wel bewegen, dank. Maar ze zijn vaak tegroot. Moet ik gewoon een kleiner plaatje pakken ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 je plaatje die je invoegt moet je eerst naar de gewenste maat maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 ok, Impy ik heb je mail ontvange Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 mooi is t de juiste crack ? staan namelijk een stuk of 3 op die cd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 Jep, hij werkt nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie