Spring naar bijdragen

nieuwe laptop kopen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

ik wil graag een nieuwe laptop kopen...

ik heb nu een oude compaq die niet goed genoeg meer is voor WoW ::)

ik wilde eerst een macbook kopen van 900 euro, maar voor dat geld kan ik denk ik wel een betere gamelaptop kopen (900 euro gaat ook echt boven het budget uit)

het liefst houd ik het onder de 700 euro (800 euro kan nog wel, maar liever niet meer dan dat)

dit wil ik er graag op kunnen doen:

- films/spellen downloaden

- World of Warcraft (en) nog wat andere spellen (2 ofzo)

- msn en internetten

(waarschijnlijk zit ik er het meeste WoW op te spelen hoor ;D :gamer:  maar hij moet dus wel goed voor gamen zijn (graphics zijn niet het belangrijkst, als hij maar snel en soepel loopt)

er moet uiteraard windows 7 op zitten als het geen mac is en hij moet best snel zijn als het kan

het liefst niet zo'n klein flutschermpje van 11" inch

ik heb op mijn kamer een internetkabel, dus draadloos ontvanger is niet nodig

dingen als een brander zijn wel nodig, want ik moet mijn wii-spellen en films wel kunnen branden ;)

weet iemand een perfecte snelle download-gamelaptop binnen het budget van maximaal 800 euro?

alvast bedankt

mvg

rowinesli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Heel veel woorden kan ik er niet aan vuil maken, er is één goede 17" oplossing voor rond de 700 euro:

http://tweakers.net/pricewatch/247248/hp-pavilion-dv7-3030ed-(vl101ea).html#tab:prices

Zeer snelle videokaart, het snelste wat je voor onder de 800 euro kunt krijgen. Een heel klein beetje jammer van de processor, maar de T6600 voldoet voor het gewone werk en WoW ruim. Op de resolutie die de notebook maximaal heeft heb je nu iets meer aan een snelle videokaart dan aan een snelle CPU.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Actief:  

mooi ding, grote kans dat die het gaat worden! :)

maar iemand anders nog een goeie gezien? misschien €600 of minder? dan kan ik er nog een mooi tv'tje bij kopen ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Een heel klein beetje jammer van de processor, maar de T6600 voldoet voor het gewone werk en WoW ruim. Op de resolutie die de notebook maximaal heeft heb je nu iets meer aan een snelle videokaart dan aan een snelle CPU.

Hmm, ik kan geen T6600 vinden? Alleen een AMD Turion 64 X2 M520

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik ben gek geworden geloof ik. :P Hieronder wel één met een T6600, al is het de afweging of je die 80 euro meer waard is dan die met een X2 M520. Die M520 ken ik ook helemaal niet, weet JFK daar wat meer over of moeten we het opzoeken?

http://tweakers.net/pricewatch/248302/samsung-r720-ps01nl.html#tab:info

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...