Spring naar bijdragen

Windows Vista Probleem

Snorfietsman

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb een probleem, aangezien ik in een eerder topic ook al een probleem ondervond met mijn videokaart. Alleen kan ik dit topic nergerns meer weer vinden. Nu is dit probleem opgelost alleen volgens mij ben ik er nog niet helemaal van af. Als ik me pc opnieuw opstart staat mijn bureablad helemaal verkeerd (de pictogrammen dan). Als ik ze op een andere plaats neerzet en vervolgens me pc weer opstart, staan ze weer netjes onder elkaar. Wat is hier het probleem? Ik heb het idee dat hij elke keer een systeemherstel opstart. Want als ik me pc opstart dan komt er een installatieprogramma van een game tevoorschijn...

Iemand?

Alvast heel erg bedankt,

Snor :(

Post samenvoeging: december 08, 2009, 09:15:43 am

Ik denk dat ik erachter ben gekomen wat het probleem is, hij herstelt het systeem de hele tijd. Weet iemand hoe ik dit kan stoppen. Of kan ik dit misschien tegegaan als ik me schijf formateer en windos opnieuw installeer

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Actief:  

tenminste ik denk dat hij dit doet. Elke keer als mijn bureablad is opgestart. Gaat hij even 1 sec naar zwart en dan weer naar me beeldscherm er komt verder geen venster met systeemherstel. Hoe op te lossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

• Actief:  

Probleem opgelost!

Ik had een driver van mijn videokaart geinstalleerd. En daardoor starte mijn beelscherm elke keer op in 800x600. waardoor alle pictogrammen op een hoopje kwamen te staan.  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...