Spring naar bijdragen

Hoi hoi


Gast mela

Aanbevolen reactie

Hallo allemaal,

Mijn naam is Melanie, moeder van 2 monstertjes kinderen, weduwe, voorlopig in ziektewet door 2 beschadigde ruggewervels en wel een beetje een echte computerdummie ::)

Aangezien ik via een zwager dankzij deze site al enkele problemen heb kunnen oplossen  O0 vond ik het wel een slimme zet om hier zelf ook maar lid te worden  ;)

Dus bij voorbaat alvast mijn dank voor jullie hulp  :proost: (en ook omdat ik hier zie dat ik niet de enige compu-beet ben en veel van mijn vragen hier al eerder gesteld zijn :duivel: ;D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/02/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Welkom~! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2932
  • Prestatiepunten:  24979
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Welkom bij de club en veel plezier op de website! Als je vragen / opmerkingen hebt horen wij het graag! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...