Hooch Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 6, 2009 Goedendag allemaal, Ik ben sinds kort gestart met het downloaden via Utorrent. Tot vandaag toe is alles goed verlopen, maar nou stuitte ik vanmiddag op een probleem. Ik was een bestand aan het downloaden, en intussen was ik de computer wat aan het opruimen. Ik was niet bezig in de map waar het bestand in komt te staan of iets dergelijks, maar ineens kreeg ik een melding dat hij was gestopt met Downloaden. Er staat nu "Fout: De taak mist bestanden, controleer opnieuw". Mijn vraag aan jullie was nu of iemand weet wat hier de oorzaak van is, en hoe dit is op te lossen. Ik heb zelf al gezocht op google en op Duken.nl en vond wel ietwat relevante onderwerpen, maar ik kon nergens een concrete oplossing vinden voor mijn probleem. Bij voorbaat bedankt! Groeten, Hooch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 6, 2009 Verwijder de torrent uit utorrent en voeg hem opnieuw toe als utorrent vraagt waar je het wil opslaan selecteer je het bestand wat je aan het downloaden was dan wordt je bestand gecontroleerd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Hooch Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 6, 2009 bedankt voor de snelle reactie! Ik ga het gelijk proberen, en zal het resultaat laten weten Remco Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
marco1 Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 6, 2009 Rechtermuisknop en forceer hercontrole zou toch ook moeten werken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Hooch Geplaatst December 7, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 7, 2009 Goedendag, Het is allemaal gelukt hoor! Bedankt voor de snelle reacties Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst December 7, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 7, 2009 mss is het een idee om je oplossing ook even te posten. zo hebben anderen er misschien ook iets aan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie