Gast michiel76 Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 Hé allen, Ik heb laatst C&C generals en zero hour gedownload, werkt prima. (heb de nieuwste cracks etc.) Alleen sinds ik geen onbeperkt ruimte heb op mijn HD brand ik de programma\'s op een cd. Meestal niets aan de hand. Ik heb dus de schijven gebrand met Nero 7 en ik wil ze installeren. (Nogmaals als ik ze mount met daemon tools lukt de installatie uitstekend.) CD 1 werkt prima en na een tijdje vraagt hij om CD2. Alleen als ik die er dan in doe dan vraagt hij weer naar CD 2. Ik dacht eerst dat de CD foutief was, maar na nog een keer CD2 gebrand te hebben heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik neem aan dat het een beveiliging is van EA, sinds zero hour exact hetzelfde doet. (heb bij zero hour eerst generals gemount en geinstalleerd en daarna zero hour met CD\'s geprobeerd te installeren voor de wiseguy\'s onderons ) Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen? Misschien is er een progje waardoor de pc denkt dat CD-2 wel in de pc zit? (vindt het alleen zo raar dat bij een virtuele drive het geen probleem is en met CD\'s wel) Alvast bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie