TheBigBoss Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 6, 2009 Hallo allemaal, Ik heb een windows 7 ultimate gedownload. Ik zie het .iso bestand stan. Mijn vraag is hoe zet ik dat .iso bestand op een DVDtje? (Bestand is 5gb) En hoe zie ik of mijn cd-speler dual layer DVDtjes kan branden? Thnx =] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
VXL Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 6, 2009 Dit kan je gewoon met het programma imgburn branden, dit is te vinden door even te zoeken op google. Dat je dvd-brander dual layer kan branden, is waarschijnlijk te zien aan, dat er "DL" ergens op je dvd-brander staat, dit is tenminste wel bij mijn dvd-brander het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Marciej123 Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 6, 2009 Je kan het ook mounten, Dan krijg je een virtuele schijf, bijv. winmount, daemon tools, alcohol 120%. Dan hoef je geen dvdtje te gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Jeroen Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst December 6, 2009 Je zou ook een kleinere versie kunnen downloaden van 7, dan kun je het op een normale dvd zetten. Ga naar thepiratebay.org en type Windows 7 Ultimate AIO Activated Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
TheBigBoss Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 6, 2009 Je zou ook een kleinere versie kunnen downloaden van 7, dan kun je het op een normale dvd zetten. Ga naar thepiratebay.org en type Windows 7 Ultimate AIO Activated Ik wil liever de Retail dan de RTM. Hoe zie ik bij de Nero Infotool of ik Dual layer kan branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie