Snorfietsman Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/09 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2013 Delen Geplaatst December 6, 2009 Hallo, Ik heb een probleem met me videokaart, ik was opzoek naar een programma die mijn drivers kon updaten zodat ik me pc optimaal kan gebruiken. Nu las ik hier in een ander topic dat je DriverMax kan gebruiken om deze updates te zoeken en te installeren. Dit deed ik dus met mijn videokaart (nVidia GeForce 9300 GE). Alleen nadat ik hem geupdate heb, ondervond ik een probleem. Alle normale lettertypes op mijn hele pc worden dikgedrukt of schuin neergezet ( - ). Echt met alle programma's die ik open gebeurd dit. Ook dit bericht zie ik dikgedrukt staan en andere berichten op het forum ook. Wat is het probleem? Misschien verkeerde update? Hoe verwijder ik deze update weer? En hoe installeer ik de goede driver die bij mijn pc past en videokaart. (PC = Amilo Desktop Li 3420) Alvast heel erg bedankt. Mvg, Snor Post samenvoeging: december 06, 2009, 14:26:50 pm Is iedereen dood ofzo? :-[ Post samenvoeging: december 06, 2009, 14:47:09 pm is het misschien een idee, om van een andere windows vista computer, alle fonts te kopieeren en op cd'tje zetten en dan op mijn pc alle fonts verwijderen en vervolgens de gekopieerde fonts dr op te zetetn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie