Oompa Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 6, 2009 Hallo allemaal, Ik heb een zwaar irritant probleem met m'n laptop, de shift key doet alles behalve tekst selecteren en de end key werkt niet. Ik heb de herstel dvd's al geprobeerd maar het probleem blijft bestaan, ik ben bang dat het probleem ook in de herstel dvd's zit. Daarom wou ik dus windows 7 ergens downloaden, en met mijn eigen key activeren en dan kijken of het probleem oplost. Maarja ik heb dus nooit een OS gedownload, dus kom hier vragen welke versie ik nou het beste kan downloaden.. Het zou gaan om Windows 7, home premium, NL, 64 bits, oem versie. Weet iemand waar ik die kan vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Marciej123 Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 6, 2009 Ten eerste moet je weten of je met torrents wilt downloaden of met nieuwsgroepen. Ik heb betere ervaringen met nieuwsgroepen dus dat zal ik je aanraden. misschien is het makkelijker als ik alles een keer uit leg op msn? Tenzij je dat natuurlijk niet hebt, dan doe ik het gewoon hier via het forum. Als je met nieuwsgroepen wilt zal 'k je wel zeggen hoe dat allemaal werkt en welke programma's je moet downloaden en installeren etc. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie