Spring naar bijdragen

ondertitels bij video TS bestanden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan iemand me zeggen of ik als ik een film als videoTS heb of er een bestand bij zit wat de ondertitels zijn?

Heb nu een film dit bestaat uit een bestand of 15, maar heb geen idee wat wat is en wil eigenlijk even snel kijken of de beloofde ondertitels er inderdaad bij zitten voordat ik hem ga downloaden, zou nu dus graag maar 1 of 2 bestanden binnenhalen en dit eerst bekijken voordat ik alles aanzet en een uur moet wachten om dan alsnog te zien dat de ondertitels ontbreken.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 226
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Daar kun je niet achter komen, je moet alles in zijn geheel afspelen. Als de dvd PAL is is er meestal ook Nederlandse ondertiteling aanwezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Als er bij staat dat de film met NL subs is kan je hem gewoon downloaden. Heb nog nooit gehad dat er dan geen subs bij zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Download vlc.

Dat is een programma om bijv films mee af te spelen.

Dan selecteer je gewoon de map VIDEO_TS en dan kijk je of er ondertiteling bij zit.

Als je het niet vindt, moet je even rechtermuisknop > video > ondertitelings spoor > en dan er een paar kiezen om te weten of het er op zit.

Als je hem dan vervolgens brand, moet je op het knopje subtitles klikken en dan de goeie selecteren,

Tenzij je een dvd met menu hebt, Dan kan je daar ondertiteling gewoon selecteren, maar dat zou ik ook testen met vlc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...