Spring naar bijdragen

Nintendo DS R4 kaart error

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Afgelopen week heeft´n collega mijn ds R4 kaart meegenomen om wat spellen op te zetten.

Ik heb (nog) geen idee hoe dit precies werkt, en was op zoek naar iets nieuws.

Zij heeft zelf een ds en ging aan de slag.

Nu heeft ze een aantal spellen erop gezet en ze wilde controleren of alles goed gegaan was.

Er was niets aan de hand. Ze wilde daarna nog wat spellen erop zetten en nu geeft de kaart

steeds een foutmelding.

Error: Integrity check failure Press A to lead from MicroSD.

Als ik dan op de A druk krijg ik de melding

Loading´update evo´ file not found. Abort!

Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen. Betekent dit dat ik een nieuwe kaart moet kopen,

of valt het mee?

Ben benieuwd naar jullie reacties, en alvast bedankt voor de hulp.

M.vr.gr. Sharon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit

Ik ben niet heel erg thuis op het gebied van R4 kaart omdat ik hier een ander merk voor heb gebruikt vroeger maar ik denk dat als je helemaal niets meer kan met je R4 kaart (en daarmee bedoel ik ook verbinding maken met de computer) dan is hij kapot want wat kan je er zelf verder dan nog mee doen?

Maar als er geen enkele optie mogelijk is op de DS zelf maar je kan hem wel met de computer verbinden dan raad ik je aan om de backup die je hopelijk gemaakt hebt op je kaart te zetten. Als je geen backup hebt gemaakt zal dit een groter probleem worden want ik kan je niet zo alle originele files geven....

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Bijdragen:  1279
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

je kaartje is niet naar de knoppen.

Maak eerst een backup van al je ROMS die erop staan, daarna het SD kaartje formatteren in FAT32 en de software er opnieuw opzetten ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...