DoubleR Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 5, 2009 Ik heb onder andere Anno 1404 & Assassins Creed voor de PC in bestanden van .001 tot verder! Als ik ze uitpak ontstaat er natuurlijk een ISO-bestand. Echter wordt er aangegeven dat er niet genoeg disk space is, terwijl dat er wel genoeg ruimte op mijn D-schijf is. Hij maakt dan uiteindelijk wel gewoon een ISO aan. Dus dacht ik dat ik gewoon kon installeren, maar dan geeft ie aan dat er beschadigde bestanden zijn, met SFVcreator heb ik gekeken of er dus een bestand beschadigd is, maar dat is niet zo. (wss komt dit doordat niet volledig uitgepakt is,) maar zou graag van iemand willen weten wat ik het beste kan doen? MvG RR Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 5, 2009 Waarschijnlijk staat je hardeschijf ingedeeld op FAT32 dat ondersteund geen bestanden groter dat 4gb als dit het geval is kan je het volgende doen. Bij de eigenschappen van je hardeschijf kan je zien of je fat32 heb http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21296.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
DoubleR Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 5, 2009 Mijn C-schijf is gelukt! Toen probeerde ik ook D-schijf, maar daar blijft ie gewoon staan op FAT32, hoe kan dat?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Heisenberg Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 5, 2009 Veranderd je wel de letter bij het uitvoeren? Dus je moet dit invoeren: convert c: /fs:ntfs Dan moet je de letter "c" veranderen door "d". Lukt het dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
DoubleR Geplaatst December 6, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 6, 2009 had ik gelijk al gedaan, maar toen deed die C-schijf veranderen:S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie