Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

Ik installeer regelmatig xp opnieuw op pc's. Maar als ik hem installeer dan moet ik nog allemaal programma's instaleren bijvoorbeeld mozilla java enz.. Si er een manier om al deze programma's op een cd te branden. En ze allemaal bij je te hebben. En dan voor al dat hij alles inn een keer instaleert. IS dat mogelijk????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Er is zelfs nog een makkelijkere manier, je kan gewoon een windows xp versie met torrents/nzb downloaden, en hier de bestanden op 1 of andere manier op zetten zodat ze geinstalleerd worden tijdens de windows installatie. Ik weet niet of dit te doen is, het moet wel kunnen tenminste.

Ik kan je hier verder geen uitleg over geven, dit zou iemand anders (op dit forum) even voor je uit moeten leggen, ook zou je even op google kunnen zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

je kan als je je pc weer helemaal schoon en vers geinstalleerd heb er een ghost image van maken, deze kun je ten alle tijde terug plaatsen en dan is je pc weer precies zoals die was toen je de image maakte.

Andere manier is om je programma's te slipstreamen in je windows xp installatie.

Voor meer info neem dit board eens door:

http://www.msfn.org/board/forum.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  4
  • Actief:  Nooit

Weten jullie dan mischien hoe, want ik heb winxp op een cd gebrand, tijdens dat ik winxp instaleer ook gelijk mozilla en zo instaleert . Dus dat hij dat al doet. En ik dat niet voor elke progje appart moet doe. Wat moet ik intikken op gogole als ik hier op wil zoeken. want ik weet eienlijk niet hoe dat heet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...