keesde6 Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2009 als ik wil gaan gaan downloaden met grabit dan geef hij een foutmelding aan heb bij hostmane news.ziggo.nl staan en poort nummer 119 is dat goed ? of heb ik wat anders fout gedaan ? groetjes Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 4, 2009 Wat voor foutmelding krijg je? Heb je wel de authenticatie aanstaan? Deze is wel nodig met ziggo. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
keesde6 Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 4, 2009 Wat voor foutmelding krijg je? Heb je wel de authenticatie aanstaan? Deze is wel nodig met ziggo. error while selectin group 480 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 4, 2009 Je moet bij account-name en password dezelfde gegevens invullen als je email-account, dus waarmee je inlogt: je emailadres en het password wat daarbij hoort. Je moet ook het vinkje uitzetten bij "change active group before downloading article". Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
keesde6 Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 4, 2009 Je moet bij account-name en password dezelfde gegevens invullen als je email-account, dus waarmee je inlogt: je emailadres en het password wat daarbij hoort. Je moet ook het vinkje uitzetten bij "change active group before downloading article". ik heb geen email-account bij ziggo dus die moet dan aan maken zeker ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 4, 2009 Je hebt wel een email account bij ziggo. Hiermee kan je ook inloggen op de website en bijvoorbeeld je facturen bekijken. Maar het kan zijn dat je dit niet weet en dus ook niet weet van het bestaan. Over het algemeen krijg je een standaard email account met voornaam.achternaam@ziggo.nl Deze staat ook in je papieren van ziggo. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
keesde6 Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 4, 2009 Je hebt wel een email account bij ziggo. Hiermee kan je ook inloggen op de website en bijvoorbeeld je facturen bekijken. Maar het kan zijn dat je dit niet weet en dus ook niet weet van het bestaan. Over het algemeen krijg je een standaard email account met voornaam.achternaam[A]ziggo.nl Deze staat ook in je papieren van ziggo. o oke dank je wel groetjes arjan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
keesde6 Geplaatst December 13, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 13, 2009 Je hebt wel een email account bij ziggo. Hiermee kan je ook inloggen op de website en bijvoorbeeld je facturen bekijken. Maar het kan zijn dat je dit niet weet en dus ook niet weet van het bestaan. Over het algemeen krijg je een standaard email account met voornaam.achternaam[A]ziggo.nl Deze staat ook in je papieren van ziggo. o oke dank je wel groetjes arjan ik krijg nou elkekeer de melding downloadlimiet bereikt hou dat in dat ik dan nie meer kan downloaden ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 14, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 14, 2009 Helaas wel. Ziggo heeft voor elk abbo een andere grens. Volgens mij kan je met het goedkoopste abbo maar 20 GB downloaden. Bij het duurste abbo (die heb ik zelf) heb je geen limiet. Maar nu je goed heb kunnen proeven van nieuwsgroepen zou je misschien moeten denken aan een payserver Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
keesde6 Geplaatst December 14, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 14, 2009 Helaas wel. Ziggo heeft voor elk abbo een andere grens. Volgens mij kan je met het goedkoopste abbo maar 20 GB downloaden. Bij het duurste abbo (die heb ik zelf) heb je geen limiet. Maar nu je goed heb kunnen proeven van nieuwsgroepen zou je misschien moeten denken aan een payserver o oke wat is een goeie [ayserver en wat kost dat ongeveer per maand ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Erwin. Geplaatst December 14, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst December 14, 2009 Een goede is eweka. www.eweka.nl Kosten zijn €7,50 per maand. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
keesde6 Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 2, 2010 Een goede is eweka. www.eweka.nl Kosten zijn €7,50 per maand. [/quote als ik wil dowloaden met grabit geef hij de foutmelding 482 aulthentication rejected aan wat is dat ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie