Spring naar bijdragen

Knisperende boxen!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Even een vraag waar ik niet uitkom als ik zoek op google.

Ik heb sinds een tijdje dat me boxjes knisperen, nu weetik dat dat kan komen door mobiel etc.

Maar als ik me mobiel weg heb dan doen ze het nog steeds.

Nu heb ik gehoord dat je het ergens in kan stellen, weet iemand waar of hoe ik dit kan verhelpen?

Mvg,

Snor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat kan liggen aan signalen van buiten je boxen. Je kan dit helaas niet uizetten. Wel kan het probleem liggen aan bijvoorbeeld het lichtnet waar je boxen op zitten aangesloten of idd zoals telefoons.

Hoevaak gebeurt dit? Heb je dit nonstop of elk uur? Misschien dat er een telefoon van de buren in de buurt ligt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Welke geluidsset heb je, want zoals over de logitech x-530(deze set heb ik) zijn op internet veel klachten te vinden over  "knisperen", radio zender en geluidje bij lichtknop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  188
  • Actief:  

Welke geluidsset heb je, want zoals over de logitech x-530(deze set heb ik) zijn op internet veel klachten te vinden over  "knisperen", radio zender en geluidje bij lichtknop.

Inderdaad, deze set heb ik ook, Radio ontvang ik ook met mijn boxen alleen s'avonds.

Ik heb het knisperen van de boxen igg 1x per dag. Maar als het dus gewoon aan het type ligt en er niks aan kan worden gedaan is dat wel balen  :-[. Voorheen had ik dit namelijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...