shadowwatch Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 1095 Waardering: 139 Prestatiepunten: 2 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/26/09 Status: Offline Actief: Januari 5, 2018 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 4, 2009 hallo mensen mijn ping wisselt de hele tijd van dan weer 15 naar 30 naar 50 naar 13 naar 40 enzovoort heeft iemand een oplossing zodat ik mijn ping onder de 30 houd en stabiel blijft want anders kan ik geen games joinen op xlink kai(of ligt dat eraan dat k de nieuwste xbox heb en daardoor al automatisch een hogere update erop zit als bij de andere gamers?) Post samenvoeging: december 05, 2009, 13:13:21 pm het lukt me niet om een server te joinen bij xlink kai ik krijg telkens unablle to connect to host volgens iedereen ligt dit aan mijn ping is er een manier om het ping limit te ontwijken? of moet k iets anderd doen waardoor ik wel kan joinen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 1.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie