Jamie.T Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 357 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst December 4, 2009 Hallo mensen. Ik heb dus grote lag spikes tijdens het online gamen (CoD4). Ik las op internet dat dit kwam omdat Windows 7 automatisch background scans uitvoert om te zoeken naar een betere / stabielere verbinding. Nou heb ik een programma (WLAN Optimizer ofzo), die dat zou disablen, maar ik heb het nog steeds. Ik heb zelf ook al gegoogled, en vind veel mensen die dit ook hebben, maar niet echt oplossingen. Ik heb de Linksys WMP54G. Zou andere drivers dit probleem op kunnen lossen? Of een ander programma dat het internet regelt dan Windows zelf? Graag hulp. Jamie :peace:. edit: Op CoD4 krijg ik dus om de minuut de melding:"Connection Interrupted", gevolgd door een lag van ongeveer 2 seconden.. Op Windows XP had ik nooit dit probleem.. [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 357
Anikin122 Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: September 19, 2013 Delen Geplaatst December 4, 2009 Ik kon niet meer antwoorden vanaf dat account. Maar zoals je kan zien in de screenshot hierboven, heb ik misschien iets gevonden; 1. Dit is volgens mij die wlan service ofzo. 2. Misschien dat ik hier iets moet instellen? Is het mogelijk om die interval misschien gewoon uit te zetten? (of juist heeel hoog dat ik die lag om heel veel tijd heb) 3. Hier staat die scan interval ook in. Jamie :peace:. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Jamie.T Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 357 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2015 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst December 5, 2009 Ik heb het probleem volgens mij opgelost. Ik heb bij Scan interval een aanpassing gemaakt. het stond op 60 ea 00 00 en ik heb er 00 ea 00 00 van gemaakt. Best raar, want bij het icoontje rechtsonder zie je bij die balkjes van signaalsterkte een rood kruisje erdoor heen staan (wat dus betekent dat je geen verbinding hebt). Maar als ik mijn muis er bij houd, meld hij wel: APKJ (naam van het netwerk) internet toegang Maarja, waarschijnlijk moet dit de oplossing zijn. Ik krijg geen lags meer in CoD4, en ga het zo met CoD6 testen. Alsnog bedankt iedereen. Jamie :peace:. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 357
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie