Gast avp Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 sorry ben echt een leek wat films downloaden aangaat dus heb wat dingetjes nu en hoop dat ik de goede informatie krijg want als ik al fout begin dan is het einde zoek . waar moet ik op letten als ik een dvd wil branden op de site van shareaze staan een aantal dingen als ik de zoekfunctie heb aangeklik , waar moet ik op letten ? * bij bestand staat bvb type videoclip of fragment en nog meer opties naar welk bestand moet ik zoeken voor dvd ? * naarst het betand staat ( EX.....) naar welke moet ik daar kijken ? * dan krijg je de grootte welke is het beste om te nemen ? * dan de waarde welke ? * dan krijg je de status en daar staan allemaal simbooltje ? * dan weer bronaantal waar moet ik op letten welke ik moet nemen ? * en wat wordt er bedoeld met breete en hoogte ? ik voel me echt dom hoor maar je moet ergens beginnen he , en daar is het forum voor hoop ik, ik zou met deze info erg blij zijn want loop nu zomaar dingen aan te klikken en gaat steeds verkeert of alleen maar een fragmet of niets of de verkeerde taal en ga zo maar door dus hoop dat ik een duidelijk jip en janneke antwoord krijg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avp Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 8 bezoekers en nog geen reactie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 dus om een film te branden mot j eerst een film gedownload hebben. dit kan een bestand zijn vanaf ongeveer 700 megabytes tot 5 gigabytes. het gedownloade bestand is dan meestal .avi maar het kan ook .vob, .mpg... zijn. dus nu heb je een film meestal zonder nederlandse ondertiteling. als je er toch een ondertiteling onder wil plaatsen zoek je deze van je hilm op vb: www.nlondertitels.com en download je jouw ondertiteling van je film. nu pak je dat bestandje uit met vb: winrar. dan krijg je normaal een .srt bestandje. nu open je het programma \"convertXtodvd\" dit bestand kan je hier downloadn: http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/. installeer dit bestand en open het nu. klik dan op het groene plusje en ga naar jouw film en klik op openen. nu staat je video file daar. nu moet je nog de ondertiteling bijvoegen dus klik je nu op bestand--> toevoegen ondertiteling kanaal. daar ga je naar de .srt file die je had uitgepakt en klik op openen. nu klik je op actie en omzetten. hij begint met de dvd te maken, dit kan een tijdje duren. daarna doe je een lege dvd in je drive en normaal kan je hem dan ook nog met dit programma branden. Als je een dvd hebt gedownload met ondertiteling kan je hem gewoon omzeten zonder er een ondertiteling bij te voegen met dit programma. Voor meer hulp mail je me maar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avp Geplaatst April 5, 2006 Delen Geplaatst April 5, 2006 thanks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie