mikeb106 Geplaatst December 3, 2009 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/09 Status: Offline Actief: Mei 9, 2016 Delen Geplaatst December 3, 2009 Heey, Ik weet niet of ik dit topic in de goede categorie heb geplaatst (anders graag veranderen). Ik ben vaak bezig met het creëeren en renderen van landschappen en andere 3d voorwerpen. Hierbij heb ik een probleem zoals wellicht meerderen zullen hebben. Mijn computer is lang zo traag nog niet maar niet snel genoeg om snel te kunnen renderen. Ik weet dat renderen altijd al een probleem is geweest als je het snel en mooi wilt laten verlopen, het kost altijd veel tijd. Recent heb ik gelezen over een ps3 cluster, ik heb op internet gezocht maar heb niet zoveel gevonden erover (hoe je het maakt). De ps3 renderd live, dus als ik er 3 aan elkaar zou koppelen en alleen de cells zou gebruiken zou het renderen volgens mij heel veel sneller gaan. Misschien wil ik te moeilijk doen en is er een veel makkelijkere manier om aan je "gewone" computer ook nog een render machine te koppelen zonder scherm. Ik wil maximaal 1000 euro hieraan besteden, hebben jullie misschien ideën of suggesties? Mike Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie