granny6 Geplaatst December 3, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 3, 2009 als ik een film download via een nzb doet alles het op de computer ondertitels geluid geluid als ze praten alles er op en er aan maar zodra ik de film gaat branden heb ik alle geluid ook ondertitels maar met praten hoor ik niets je ziet ze praten maar er komt geen geluid uit de monden heb convertxt heb nero9 heb scrink je kan het zo gek niet op noemen of ik heb het, alleen schijnbaar de kennis bij mij zelf ontbreek om geluiden uit die monden te krijgen wat gaat er mis of wat doe ik fout graag hulp heb 3x wallander gedownload en alle drie geen mond geluiden wordt er moedeloos van duurt hier al 3 dagen voor ik die 3 delen binnen had snelheid op curacao is niet veel bijzonders :-\ :-\ :'( :'( :redface: :redface: bedankt bij voorbaat granny Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Robbert Geplaatst December 3, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 3, 2009 Bedoel je dat je geen geluid hoort als je de film converteert in ConvertXToDVD? Zo ja, ik krijg ook geen geluid als ik films converteer (dat is normaal), maar als ik ze dan brand en hem in mijn dvd-speler hoor ik natuurlijk wel geluid. Verder als ik hem gewoon op mijn PC kijk, een afspeelprogramma. Hoor ik ook gewoon geluid. Als dit niet het antwoord op je vraag is, kan je je vraag dan even een beetje beter formuleren. Want dit is een beetje een raadsel voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
granny6 Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 4, 2009 ik bedoel voor ik de film brand en afspeelt op de computer heb ik gewoon geluid ook met praten maar zodra ik de film op dvd gaat branden heb ik met praten geen geluid meer. monden bewegen maar geen geluid wel alle andere geluiden in de film vogels die fluiten auto die rijden alleen praten dat geluid heb ik niet na het branden en afspelen op mijn dvd speler. hoop dat je het zo begrijpt gr granny ??? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie