wabbe Geplaatst April 2, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 2, 2006 Ik heb al een tijdje problemen met m\'n Lite-On DVD brander: sommige films beginnen te haperen. Het ligt niet aan de schijfjes en niet aan het brand-programma. Ik wil dus een nieuwe DVD rw kopen via het internet. Heeft iemand een goed advies? En wat zijn de ervaringen met Dual-layers? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Gast c4ssh3rn Geplaatst April 2, 2006 Delen Geplaatst April 2, 2006 geen evaring met dual layer maar ik heb gewoon 1 tje van medion en hij doet het perfect Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 2, 2006 Delen Geplaatst April 2, 2006 ik heb zelf een DL brander en tja is leuk maar je gebruik t amper :S is mss de toekomst maar ik zelf doe er egt nix mee ja als ze de DL dvd\'s eens goedkoper maken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie