Spring naar bijdragen

Bluetooth op laptop (acer aspire)

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  87
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Hallo allemaal,

ik heb nu al ongeveer een jaar een laptop, de acer aspire 5735Z. Hierop zit een knop voor bluetooth, maar deze is niet geïnstalleerd/niet werkend. Hiervoor heb ik van de site van acer al een bestand gedownload waarmee je bluetooth aan zou kunnen zetten. Wie kan mij helpen aan bluetooth voor op de laptop?

Ik heb ook al even gegoogled, maar werd er niet wijzer van.

Alvast bedankt,

XfanX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 87
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Met mijn laptop heb ik precies hetzelfde.

De behuizing van de laptop wordt voor meerdere modellen gemaakt, in jou laptop zit gewoonweg geen BT module. De knop zit er wel omdat de behuizing van een opvolgend model wel BT heeft.

Is op te lossen door een BT stick te kopen, tegenwoordig heb je al van die hele kleine voor paar euro (zie dealextreme)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  87
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ok, bedankt voor het antwoord! O0 Hoopte dat ik het gewoon kon installeren ofzow... was leuk geweest als het erop zat.. maar helaas... tog bedankt hea!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 87

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...