Quick009 Geplaatst December 2, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 2, 2009 Goeie morgen beste forummers, Een tijdje geleden heb ik een Wii gekocht en wou deze graag softmodden. Ik heb dit dan ook gedaan aan de hand van deze handleiding: http://wiispelletjesdownloaden.nl/index.php/wii-softmodden/13-wii-softmodden-voor-firmware-42e.html Dit is prima gegaan, maar wanneer een gedownload spelletje wil afspelen, lukt het me niet! Als ik hem afspeel met NeoGamma krijg ik 'DVD Read Error 1101'. Nochtans is het spel gebrand als .ISO met ImgBurn op een DVD-R. Enig idee waar het aan zou liggen? Het zou me groot plezier doen, mochten jullie me kunnen helpen. Vriendelijke groeten, Quick009 P.S.: Ik merk dat ik deze topic op een foute plaats heb geschreven. Kan een moderator dit van plaats wisselen aub? Dankje! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
VXL Geplaatst December 2, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 2, 2009 Oké 2 vraagjes: -Op welke snelheid heb je gebrand met ImgBurn? -Welk merk DVD-R heb je gebruikt? Meestal gebruiken mensen voor branden van spelletjes voor een wii een verbatim dvd'tje, op een snelheid van x2(zo laag mogelijk). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Quick009 Geplaatst December 2, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst December 2, 2009 Oké 2 vraagjes: -Op welke snelheid heb je gebrand met ImgBurn? -Welk merk DVD-R heb je gebruikt? Meestal gebruiken mensen voor branden van spelletjes voor een wii een verbatim dvd'tje, op een snelheid van x2(zo laag mogelijk). Ik heb hem gebrand op 4x, ik heb gelezen dat dit de 'normale' en 'beste' brandsnelheid is. Het merk is een TDK DVD-R, ik vond nergens een Verbatim DVD'tje. Maar dat merk kan het verschil nu toch echt niet maken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie