koensie Geplaatst December 1, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/01/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 1, 2009 hallo, heb een vraag waar blijkbaar zoveel antwoorden zijn op gegeven maar geraak er nog steeds niet uit. Heb het spel Saw Reloaded gedownload, toen ik op het bestand klikte deed men pc het programma disc creator open en brande een image van het spel op een dvd. Toen ik de gebrande dvd opende installeerde het spel zichzelf maar krijg het niet open en gespeeld. Heb het bestand "verkend' en heb zes bestanden die elk ook een twintigtal bestanden bevatten die ik niet geopend krijg zoals .dll files, .bik files en .upk files. Deze kan ik dus ook niet uitpakken. Zit dus compleet vast dus moest er iemand toch nog iets vinden alvast bedankt M.V.G. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Dwayne Johnson. Geplaatst December 1, 2009 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 1, 2009 Hmm een screenshot is wel handig O0 Maar heb je geen crack ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
koensie Geplaatst December 1, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/01/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 1, 2009 Hoe bedoel je een screenshot? via printscreen? ken dat niet zo goed srr. ja er zit een mapje bij met de naam crack en moest die plakken in het .exe bestand maar lukt niet. weet ook niet of het de juiste is dus... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst December 2, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 2, 2009 Bij spellen van reloaded zit de crack altijd in het iso bestand. Meestal zie je dan een map met de naam reloaded of crack info wat je moet doen met de crack http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17391.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie