Spring naar bijdragen

pc voor gamen en ps

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  134
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nouw effe over nieuw beginne srry voor vorige ik was een beetje haastig moet weg  :redface:

uhhum

ik zoek een nieuwe pc om te game en te photo shoppen

ik wil graag empire total warr spele op hoog(liefst heel hoog)

mijn budget is 800 denk ik een schatting het klan miss op lopen tot 1000 maar het kan ook iets minder 600 dan is het wel laagste

nouw wat ik er in wil ik will een hele goede koeling ik heb nu een pc waar ik wow op start dan is ie binne 2 sec oververhit  :-[

graag Quad corre extreem al het lukt ander Quat om dat dat sneller is per euro want i7 zal niet lukken (gevoel)

geforce gts met 1024 kaart als het kan :P

uhm voor de rest hulsing maakt niet uit als ie maar goed kan koele

en 2 cd wisselaars

ow ik d8 aan windows viesta 64bit en 8 gb kigston(zal wel te duur zijn doe dan maar een ander goeie)

ow en een leuk gelijds kaart zal wel leuk zijn want ik heb een setje boxen gehad van 5.1

uhm rand is niet nodi daar heb ik genoeg van  :P

ik hood dat deze post wel goed is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134
  • Reacties 18
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wat mij betreft mag je wel iets meer zorg besteden aan het opstellen van je berichten... Nou ja, goed, er ontbreekt nog één belangrijk ding: zelf assembleren of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

ow ik d8 pos wel goed wass mm jmmr

uhm jah een goeie ik heb het zelf nog nooit gedaan is het moeilijk ???

ander hoor je morge wel of ik een man kan vinde ik ken waar schijnlijk nog wel een vriend en uhm

en in 1 geheel geleverd krijgen hoeveel kost dat ??

ow en ik heb neg een beetje meer gezocht ik zie dat amd ook wel goed is als ie wat goedkoper is en nog steeds de zelfde prestaties lever mag van mijn ook

edit srry er voor als ik zo grof klink dat is dus niet de bedoeling

en ik heb zelf al wat opgezocht

(ow let niet op me spelling ik heb  dislexy)

Post samenvoeging: december 02, 2009, 18:06:28 pm

ik heb dus lopen knutselen allen ik snap er niks van kan iemant me miss helpe

ik snap egt niks van alle dingen wat je er in moet stoppen er is zo veel keuze

ik heb  dus een ding gemaakt maar ik denk dat ie niet egt goed is kan iemant wat bij sturen ?

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B216531%5D=1&product%5B236294%5D=1&product%5B229636%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B69242%5D=1&product%5B76909%5D=1&product%5B232943%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B35578%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134

• Actief:  

Zo slecht is die opstelling helemaal niet, ik heb één component verwijderd en één component aangepast om de opstelling optimaal te krijgen.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B232912%5D=2&product%5B35578%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B76909%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B229636%5D=1&product%5B236294%5D=1&product%5B216531%5D=1

Moederbord omgezet naar één met naar het schijnt de beste geluidschip erop, er zijn echter veel s1156 moederborden (P55) uitgekomen de laatste maand dus ik weet daar op het moment niet alles van. De geluidskaart die je in jouw opstelling neer had gezet is niet altijd nodig, het gaat erom wat voor setje boxen je wilt gebruiken. Heb je nu een Logitech Z-5500 of G51 setje zou ik er wel een geluidskaart bij doen, maar dan ook wel een goede zoals de Asus Xonar D2X of iets in die richting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

uhm ik weet dat ik met deze op stelling wo kan spele maar ik wil eigelijk empiere total warr spele :P

liefst het hoogste

maare ik heb nog geen voeding volgends mij en ik weet niet of je een duo i7 860 er in gezet kan worde ? en als het kan dat dat ook help (ik heb er niet egt veel ervaring in)

en uhm kan dit ook spellen aan van over 2 jaar (wel normaal dan)

en kan je miss ook een cd wisselaar die dvd+rw kan brande er in doen en internet

ik heb dus uit gerekent dat ik genoeg geld en ik kan nog btw er af halen ik heb duss 1300 euro in ter schikking + btw er af dus ik hoop dat je er egt een hele goede game pc van kan maken  :peace:

alvast bedankt :friends: :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134

• Actief:  

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B219482%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B229636%5D=2&product%5B216531%5D=1&product%5B212474%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B236271%5D=1&product%5B199209%5D=1&product%5B225951%5D=1&product%5B88982%5D=1

Dat is het maximum wat ik eruit kan halen voor het budget wat je hebt. Weer een ander moederbord, dit keer met veel meer overclockpotentieel. Een review valt hier te lezen.

Sja, nu is het woord overclocken gevallen. De i7 860 clockt zichzelf al een beetje over als daar de ruimte en temperaturen geschikt voor zijn, van daar dat je zeker aan een koeler moet denken. Ik heb gezien dat Xigmatek hun beste koeler geschikt gemaakt heeft voor socket 1156, dus heb die toegevoegd, samen met wat koelpasta en een ventilator voor op die koeler. Dat betekent niet dat je die per se moet nemen, als je niet gaat overclocken heeft dat immers geen zin. Geef dus even aan of je dat wel of niet wilt en zult gaan doen.

Daarnaast heb ik de HD5850 eruit gegooid voor een HD5870, de snelste single-GPU videokaart op de markt van het moment. Daar kun je voorlopig echt wel mee verder hoor, en zo niet dan moet je er te zijner tijd een tweede bij halen. De voeding is daar in ieder geval sterk genoeg voor.

Verder heb ik het geheugen nog wat aangepast en een tweede DVD brander toegevoegd. Als laatste zit er nu assemblage bij, zoals je kunt zien. Dat betekent dat Azerty voor jou de pc in elkaar zet en test op werken. Duken.nl heeft een overeenkomst met Azerty dat voor elke pc met assemblage de klant 10 euro korting krijgt. Je betaalt die 10 euro dan wel, maar het geld wordt binnen enkele dagen teruggeboekt op je rekening. De korting verzilver je door bij de opmerkingen (tijdens bestellen) de volgende zin in te vullen:

"Actie duken, korting 10 euro"

Als laatste: er is nog geen geluidskaart en Windows toegevoegd. Wil je dat nog? Zo ja, dan moet er worden bespaard op de andere componenten. Voor een geluidskaart is dat niet zo'n probleem, zeker niet als je niet gaat overclocken, maar Windows kost 100 euro en die ruimte heb ik niet meer zonder echt prestatie in te leveren. Heb je een setje boxen wat belangrijk genoeg is voor een geluidskaart (Z-5500, G51; zie vorige post).

Nog even over je vorige antwoord: "internet" zit er standaard op, alleen als je van draadloos internet gebruik maakt heb je een draadloze netwerkkaart nodig. Die kost zo'n 25 euro voor een a/b/g en ongeveer 60 euro voor een N kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

draadloos  :-[mij niet gezien ;)

maar als ik hier heel veel meej kan uit halen is mooi uhm kan ie empire totalwarr hi spele ?

over kloken uhm kan je dan niet zo bestellen anders weet ik miss nog wel iemant er over enb revieuw had ik al gelezen op tweekers

uhm jah koeld ie genoeg want mijn pc loopt nu elke 10 sec heet dus hij moet egt goed koelen want ik wil niet dat ik een herhaling krijg van deze pc

uhm neej ik moet eigelijk nog een een setje boxe en een toetsenbord  en aan goede schreen ik heb akl de mx518 muis (windows douwn ik wel) en uhm jah ik bedoelde 1300+ btw dus denk aan 1500-1600 eu's ik vind sisteem goed als ie temenstiste wel ook CoD 6 aan kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Je kan alle games die nu op de markt zijn aan op high als ik het zo bekijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

oke thnx dat wouw ik hooren ^^  ;D :peace:

dan benk erg tevree :P

heel erg bedankt maare die rand aperatuur mmmm als je dan maar niet op de systeem inkort vind ik alles best maar ik heb nog een raag je kan tog als  1 iemant win 7 heeft gekocht ook 2-3 andere pc's ook bezette meej die legale windows ?

edit uhm nu heb je maar 1 moeder bord vorige had je er 2 maakt het verschill of is deze 1be 3x zo goed als die 2 bij elkaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134

• Actief:  

Ik heb echt problemen met het lezen van je posts, houd het alsjeblieft een beetje overzichtelijk.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B217933%5D=1&product%5B57768%5D=1&product%5B11518%5D=1&product%5B88982%5D=1&product%5B225951%5D=1&product%5B199209%5D=1&product%5B236271%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B212474%5D=1&product%5B216531%5D=1&product%5B229636%5D=2&product%5B225309%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B219482%5D=1

Dat is de vorige samenstelling met een monitor, boxen en toetsenbord erbij. De monitor is meer dan één keer als beste 22" full-HD scherm getest, de boxen zijn al 5 jaar op de markt tegen dezelfde prijs en het toetsenbord is een echt gametoetsenbord. Het boxensetje is wel 2.1, dus als je 5.1 wilt moet je het even zeggen. Hetzelfde setje als 5.1 kost iets van 20 euro meer dan deze. Meer kwaliteit kost direct 200 euro meer, in de vorm van een Logitech Z-5500 en een geluidskaart à 120 euro komt er dan ook nog bij.

Een overclock wordt uiteraard niet door Azerty ingesteld, dat is je eigen zaak. De koeler is eigenlijk te goed om niet mee te overclocken, hij kost je in totaal zo'n 80 euro wat nogal wat is. 't Is leuk om uit te proberen, dus ik kan het overclocken je best aanbevelen, maar vergeet niet dat je met serieuze zaken bezig bent en de processor met enige moeite (en dus onkunde!) kapot kunt krijgen en je dan geen aanspraak kunt maken op de garantie.

De twee moederborden in een paar assemblages terug was een foutje in de link blijkbaar, want je hebt uiteraard maar één moederbord nodig. Zo klopt de samenstelling in ieder geval.

Windows is niet op meerdere pc's te installeren, althans niet de OEM versie die je voor 100 euro koopt.

Ik zei net al dat de videokaart de één na beste op de totale markt is en de CPU (processor) doet ook nog eens een flinke duit in het zakje. Daar kun je voorlopig, in ieder geval meer dan een jaar, de nieuwste spellen perfect mee spelen. Alles, onvoorwaardelijk. Mocht je toch ineens gaan laggen, kun je nog een tweede HD5870 halen, al heeft dat niet altijd nut.

Heb je nog meer vragen? Vergeet bij het bestellen in ieder geval de kortingszin "Actie duken, korting 10 euro" niet in te vullen bij de Opmerkingen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

uhm ik zal het pro beeren ik heb nog een paar dingen

een vriend heeft ook die boxen en die heeft heel mooi geluid vind ikke dus zijn pecfeckt

dat overclokken zal ik 1 jaar mee w8te dan is garantie ook gelijk vervalle ^^ :P

toetsen bort met een schermpie xD heb ik altijd willen hebben  O0

maar thnx voor al die moeite

het word wel effe in het builtje taste maar ik ben er nu zwaar voor aan het werke dus

uhm ik heb nog 1 vraag wrm gebruik je nooit eens een gezichtje :P(grapje)

ik word helaas pas na ieuwjaar betaald dus maar ik heb al wel me pc miss schieten me ouders wel effe voor  ^^

edit: uhm kan ik beter viesta 32/64bit of gwn windows 7 pakke ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134

• Actief:  

Mja, bij het samenstellen van systemen denk ik niet eens aan smiley's. Als je lang op fora rondhangt gaat zoiets vanzelf denk ik. :P De garantie op de processor is denk ik twee jaar, dat is in ieder geval gebruikelijk voor CPU's. Als je niks verkeerd doet gaat er ook niks fout, je kunt dus gewoon voorzichtig beginnen met overclocken. Als je maar niet te overmoedig wordt. ;) Goed de temperaturen bijhouden, goed lang stressen, enz. Nou ja, daar kom je later wel meer over te weten en ik denk dat dat best goed komt.

Als je wilt, kun je ook de Logitech G19 halen in plaats van de G15. Die heeft een wat groter schermpje (en in kleur!), is qua software wat uitgebreider en heeft verschillende achtergrondkleuren. Scheelt 50 euro, maar is best de moeite waard om ten minste even te bekijken. Hier is ie het goedkoopst: http://www.databyte.nl/920-000970?ref=tweakers

Ik raad Windows 7 Ultimate 64-bits aan om te downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

uhm overmoedig maken jah ik sta al met me mond 3 meter open als ik zie wat er alle maal in zit

en wat je er alle maal over weet  :geheim: ik word niet overmoedig want ik heb altijd dat geluk dat ik altijd iets de 1ste 10x altijd verpruts  :s maar het gaan me niet om het schermpei maar om hoe ik moe arm lkkr er op kan leggen ik zal het te druk hebben om op dat schermpie te kijke met game een 22" scherm is aan trekkelijker te kijken dan een 2" :P

maar altijd leuk om meej op te scheppen ^^ maar nog maals

veel thnx voor alles

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134

• Actief:  

Mja, toch... Ik heb zelf de G15 en aan wat ik heb gehoord van de G19 zou ik als ik de G15 nog niet had toch de G19 genomen hebben. Dan maar 50 euro meer, je hebt er wel een paar jaar - misschien wel meer dan 5 - plezier van. Een toetsenbord gaat over het algemeen langer mee dan een pc. Ik kan me echter ook voorstellen dat je het extra geld er niet voor over hebt. Ga toch maar even lezen. ;)

http://tweakers.net/productreview/12795/logitech-g19-keyboard-for-gaming.html

Ik zeg ook niet dat je overmoedig wordt hoor, ik hoopte alleen maar even aan te geven dat je niet te snel moet gaan met overclocken als je eenmaal bezig bent. Dat is namelijk zeer verleidelijk. :)

Nog één keer: vergeet bij Opmerkingen tijdens het bestellen niet de kortingszin "Actie duken, korting 10 euro in te vullen"!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

als jij erg ove g15 te spreken bent is het goed hij moet alleen lkkr liggen

en ik worte vingers :P dus kwil een groete toetsen bord maar ik vind alles zo perfect oor ;)

ik zal tog nooit op ut schermpie kijken  denk ik  :cool2:

uhm edit:

wat is beter windows 7 64 bit kopen of downloade (weet dat er niet bij zit)

moet ik dan ook virus protector douwnloade ?

en al dat soord dinge of zit dat er auto bij ?

uhm ik heb wat van je posten bekeken en i7-860 is tog evengoed/beter als de i7-945 of zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134

• Actief:  

Downloaden werkt over het algemeen prima. Een virusscanner zou ik zelf aanschaffen als je hem echt nodig hebt, maar AVG Free + Windows Firewall heeft voor mij altijd volstaan. Je krijgt er in ieder geval niks bij, je moet voor alle software zelf zorgen.

i7 860 is prima, een i7 9-serie past alleen op socket 1366 mobo's en is daarom voor jou niet geschikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • 4 weken later...

• Actief:  

uhm ik heb nog een beetje aan het na denken geweest

maar is er genoeg plek om uit te kunne bouwen

want ik kwill miss wel een 2de vidiokaart in plaatsen

en als ik er een andere in plaats kan ik dan ook nog dn bv een andere kaart in doen dan

5770 edit: 5870

en ik kom terug om een andere vraag kan je ook een 2de i7-860 in bouwen ? (later)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 134

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

2 processors? Waar zou je dat voor nodig hebben?

Dat kan alleen bij bepaalde moederborden die daarvoor zijn gebouwd (weet niet of die al voor socket 1156 zijn). Maar je hebt dat echt niet nodig bij de doeleinden die je nu in gedachten hebt, alleen bij flink zwaardere 3D videorendering. En kost alleen maar geld en heeft geen toevoegende waarde bij gamen.

Op dit moment kan je wel een 2e 5870 nemen, maar waarom? Met één HD 5870 kan je makkelijk games als GTA IV of Crysis op de hoogste instellingen spelen. Zal dat nu nog niet doen.

Trouwens de chipset (P55) beschikt niet over twee keer x16 lanes voor je videokaarten waardoor je dus in CrossFire op PCI-Express x8 2.0 gaat werken. Wil je CrossFire volledig benutten dan moet je een X58 moederbord nemen (socket 1366).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Twee CPU's op één bord is in principe niet te koop voor consumenten. Totaal niet nodig ook, je pc wordt er nauwelijks sneller van. Extra geheugen boven een bepaalde limiet helpt ook niet, zulke dingen zijn gewoon denkfouten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...