tennisbal Geplaatst December 1, 2009 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 1, 2009 Hoi, het kan best zijn dat hier al een topic over bestaat. Neem me niet kwalijk dan, ik ben een beetje nieuw hier. Maar ik heb een probleem en ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Ik download films met ftd en het is al heel vaak goed gegaan om het via een iso. op dvd te branden. Maar als ik die bestandje (vob. bup. enz) heb waar ik een iso bestand van wil maken. Dan krijg ik een foutmelding; can't find a video_ts directory. this directory must excist below the given source directory. Eerder heb ik hier nog nooit last van gehad, en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik fout doe. Daarnaast krijg ik nu ook bij Iso. bestanden die ik op dvd wil zetten met imgburn een foutmelding. Hopelijk kan iemand mij eerst verder helpen met het eerste probleem. Bedankt alvast. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
svenholtman Geplaatst December 1, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 1, 2009 probeer eens gewoon te branden als video dvd files in plaats van iso. het resultaat is gewoon hetzelfde groet sven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
marco1 Geplaatst December 1, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 1, 2009 Wat als je al die bestandjes in een VIDEO_TS map zet (zelf aanmaken)? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
tennisbal Geplaatst December 2, 2009 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 2, 2009 hoi marco1, ik heb geprobeerd om zelf een mapje aan te maken en daarin alle bestandjes te zetten, maar jammer genoeg krijg ik dezelfde foutmelding weer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
tennisbal Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 4, 2009 heeft iemand nog een oplossing voor me? O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
svenholtman Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 4, 2009 tja download eens gewoon nero 6. dit is ongeveer 50 mb. gewoon bij google nero 6 download intikken en de 1e link (brotherssoft.com) . installatie is 1 min. je moet dan branden met nero express mocht je een serial nodig hebben dan hoor ik het wel ik brand nooit bestanden met de andere programma's die je me genoemd had in de pm dus ik zou ook niet weten hoe die programma's verder werken :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie