Spring naar bijdragen

Onbekend Moederboord

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo ik heb een Vraag,

Ik heb vandaag Call of duty Modern warfare 2 gekocht en geinstaleerd, en als ik opstart geetf ie error met Dat ik niet hoger kan dan 2.0 vertex shader en dat ik voor dit spel 3.0+ nodig had.

heb al het 1 en ander uitgezocht en heb dus gehoord dat ik gewoon nieuwe(1 van de nieuwste videokaarten )mmoet kopen die mijn moederboord odnersteunt. Alleen ik weet niet welk moederboord ik gekocht heb en evenmin welke pc ik heb omdat ik deze gekregen heb(is ongeveer 2jaar oud)

Heb al het programma Everest home edition gebruikt na een tip die kan zien welk moeder boord ik zou hebben. nou gedaan en die herkende hm niet(zij als naam : Onbekend) hij zij aleen het ID nummer ervan

Allemaal nummer commbinaties en $% tekens met ergens achterhaan Athlon ADN64 erin,

weet nu dus niet hoe ik kan uitzoeken welke nieuwe video kaarten worden odnersteunt door mijn pc zodat ik Cod mw2 kan spelen.

wie kan mij helpen?

al vast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan heb je een Dell, neem ik aan. Het moederbord is niet altijd nodig, kun je de naam van de videokaart even doorgeven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Waar kan ik de naam van mijn video kaart zien?ook via dat everest programma ov binnen in mijn pc?

Post samenvoeging: november 30, 2009, 22:26:19 pm

Heb het al welke video card ik heb, heb een "Ati-Radeon x1200 Serie"

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Actief:  

Nou nou, dan ben je al de tweede vandaag daarmee. ;) Kijk dus ook even hier:

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33776.0

De vragen die daar staan gelden ook voor jou. Om een videokaart (GPU) te kunnen vervangen, moet je een voeding hebben die sterk genoeg is om die kaart - en de rest van de pc natuurlijk - te kunnen trekken. Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent, althans niet wat je budget is. Het hangt sterk van je processor (CPU) af welke GPU redelijk is.

Graag dus even je budget - voor zowel een videokaart als mogelijke voeding - en je CPU doorgeven. ;)

Bevestig ook even of je zo'n witte of rode slot op je moederbord hebt zitten (PCI-e 16x):

asrock_939sli_esata2_part1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Hey,

Ik heb totala geen evrstand van computers over wat er binnen inzit en gpu en voeding en alles hoe ik dat kan vinden en betekent, wat betreft dat slot, ik zie wel zon vergelijkbare witte balk ding zoals op die foto en er vlakboven zit een zwart blok met de tekst MSI erop en me budged is tot de 700 euro ergens eind december,(nee wil geen hele nieuwe pc kopen) aleen nieweu video card

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Actief:  

Een nieuwe pc lijkt me in dat geval wel gepast. Ik heb sowieso de naam van de processor nog nodig om een advies op te baseren, maar daar komt hoogstens een videokaart van 150 euro uit met een voeding van rond de 60. Meer dan dat, en je krijgt een geval van bottlenecking: de processor houdt de prestaties van de videokaart tegen, zodat een snellere videokaart geen effect meer heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Oke dan word het een nieuwe pc(en gooi ik alle filmpjes en fotos etc op deze en de games op de nieuwe zodat die lekker snel blijft.

Ik heb budget van rond de 600-700 euro eind december en wil graga weten wat voor pc ik kan kopen Exclusie= en Inclusief beeldscherm op goed Call of duty mw2, en andere spellen etc te spelen zodat mijn pc een tijdje mee kan voor de nieuwe games, als ik bijv in Mediamarkt krantjes etc kijk heb ik egt geen flauw benul welke pc goed is hiervoor of niet

Bedankt voor de hulp alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Actief:  

Een goed 22" beeldscherm kost zo'n 170 euro. Ik weet niet hoe goed je bent in downloaden en installeren van gedownloade besturingsystemen, maar als je Windows 7 Ultimate 64-bits op een dvd brandt en op de nieuwe pc installeert scheelt het weer zo'n 100 euro.

De pc zelf gaan wij even voor je samenstellen zodat je een goed afgestemde en goedkope oplossing in huis hebt, zie ons speciale Systemen & Assemblage board voor alle systemen de we in overleg met de mensen die een pc nodig hebben al hebben gemaakt. Als je de pc bestelt waar wij hem aanraden, krijg je nog eens 10 euro korting. Dat zie je dan wel, eind december is nog iets te ver weg om een goed systeem op te baseren. Vind je het erg als we over een week of 3 pas gaan kijken? Dan kun je de pc direct bestellen en dat is veel beter dan dat we nu beginnen en de samenstelling ligt te verouderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

ben niet goed in gedownloade besturing systemem instaleren(geen ervaring mee) . En is windows 7 verresit of voldoet xp ook? neit dat ik straks windows 7 heb emt net zoveel bugs en zooi als met vista :P

en ja dat is prima kom tegen die tijd wel terug of zodra ik me geld al heb. en ik blijf zeker elkedag op dit forum nu :P

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Actief:  

Windows XP is een programma uit 2001 en de 64-bits versie is afgeraffeld en nog steeds niet optimaal met SP3... Vista is al ruim een jaar een prima besturingssysteem om mee te werken, alleen het eerste half jaar tot jaar was vervelend. Windows 7 werkt prima: ik werk nog steeds op de RTM versie, oftewel de allereerste versie die naar de fabrikanten gingen om met de pc's mee te leveren. Ik raad absoluut, maar dan ook echt 100%, Windows 7 Ultimate 64-bits aan om te downloaden. Mocht je Windows toch kopen, voldoet de Home Premium 64-bits versie ruimschoots.

Kijk maar even wanneer je het systeem echt gaat bestellen. Als je weet dat het eraan zit te komen, kunnen we gewoon verder in dit topic. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...