PCgamer Geplaatst November 30, 2009 Bijdragen: 811 Waardering: 8 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Februari 4, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 30, 2009 Beste duken leden, Het lukt maar niet om Luigi Bowsers inside story voor de ds te spelen ik weet dat er een beveiliging op dit spel zit. Ik had wat onderzoek gedaan op google.nl en daar stond dat het wel werkt met andere firmware voor de R4 flashkaart maar het lukt nog steeds niet iemand sugesties wat ik nu nog kan doen? Mvg, Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 811
Stan. Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 720 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/09 Status: Offline Actief: Januari 18, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 4, 2009 waar stopt hij met spelen. Kom je wel in een menu. Komt er een wit/zwart scherm? wanneer loop je vast? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 720
PCgamer Geplaatst December 7, 2009 Bijdragen: 811 Waardering: 8 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Februari 4, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst December 7, 2009 er komt een zwart scherm met loading erop. mvg, Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 811
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie