burningxbox Geplaatst November 30, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 30, 2009 Ik heb in de titel staande game gedownload voor de xbox360. Nu vraagt deze bij het uitpakken een passwoord. Nu staat er wel een URL file bij met "URL for password" of zoiets maar dat is een dode link. Weet iemand toevallig dit passwoord? Heb hem overegens gedownload via nieuwsgroepen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Cédric. Geplaatst November 30, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 30, 2009 is die url het paswoord niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
burningxbox Geplaatst November 30, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 30, 2009 Bij binsearch kreeg ik deze URL te zien "www.usenextra.com" Maar dat was hem niet. Ik zal die dode link ook nog even checken. Hier de NFO die ook op nieuwsgroepen staat: http://www.katzforums.com/showthread.php?s=63ad997e9d5ad61c8e3f99f031db1e87&t=978976 edit: de dode link is het ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Scox Geplaatst December 16, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 16, 2009 Ik weet niet of je m nog zoekt maar na ff'tjes wat vraagjes stellen aan posters voor de game heb ik het pass gekregen van iemand. Pass: Edit sorry hij klopt niet ben nog door aan het vragen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie