Spring naar bijdragen

Muziek op DVD zetten

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  221
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik zit met een vraag; Aangezien ik net Michael Jackson; This is it heb gedownload, de muziek-cd. Kan ik deze op DVD zetten? Ik heb namelijk geen cd's meer :( En het is nogal dringend..

B.V.D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 221
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Waar wil je hem op afspelen?

Want als je met hem op een dvd brand, dan brand je wss hem als data disc. Dit wil in de meeste gevallen niet in een autoradio, of in een gewone radio. Als je hem op een normale dvd-speler afspeelt dan zal dat geen problemen opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je kan het branden als dvd houd er dan rekening mee dat je cd speler dan wel dvd,s moet kunnen lezen. Je kan het branden met nero als jukebox audio dvd, data dvd worden niet door alle dvd speler,s ondersteund

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...