Spring naar bijdragen

Counterstrike N00B

Gast stoffelken001

Aanbevolen reactie

Gast Computas

Ik heb net counterstrike source gedownload (die c4ssh3rn ergens had neergezet). Ik heb CSS geinstalleert en opgestart. Dan wil je op een server maar dan komt ie met het bericht van: \'\'You version does not matchs the servers\'\'. Wat moet ik nou doen om CSS te kunnen spelen?¿?

computas B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast Computas

Ik heb nu ge\'update, maar als ik op een server wil komt die met \'\'steam validation rejected\'\'. Dit is bij alle servers. Maar hoe kan ik dit oplossen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25029
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat komt omdat je geen legale CS draait. Maar een illegale hebt gedownload. Ik ga mijn server patchen zodat de niet legale CSers er ook op kunnen gamen. Morgen avond zal ik kijken of t lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
Gast Computas

c4ssh3rn schreef:

ja:)

dit is wel een vette server voor illegale 87.98.45.242:27018

hoe moet je daar dan opkomen? Waar moet je zoeken? ik krijg alleen zo\'n lijst waar die automatisch ALLE servers voor je zoekt :pinch:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

heyt ip en poort nummer moet je invullen als je bv een server toevoeg aan je favorite of jah net als ik met ASE werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...