mrchrisftw Geplaatst November 28, 2009 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 28, 2009 hallo mensen, ben gister naar Parananormal Activity geweest en vond het een goede film. Nu heb ik hem ook gedownload alleen ik heb een ander eind dan die in de bios. Het einde van de Bios was veel enger dus kan iemand misschien een torrent vinden met het leuke einde. Qlimax :duivel: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Huismus Geplaatst November 28, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 28, 2009 Die ben ik ook aan het zoeken. Als je het bioscoop vergelijkt met het einde van DVD, dan is het einde van de dvd maar softie. Maar al die versies die op het internet vind zijn allemaal van 2007. En niet van 2009 :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
ferrariking Geplaatst November 28, 2009 Bijdragen: 735 Waardering: 8 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 28, 2009 Gewoon w8 tot die op dvd is:P saw 6 is vet:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 735
Huismus Geplaatst November 28, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 28, 2009 Die heb ik nog niet gezien, ik heb hem wel gedownload maar mijn vriendin die wilde hem graag zien dus die heeft nu het dvdtje en ik heb geen zin om op een klein schermpje naar die film te kijken Schijnt wel veel bloed in te komen weer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 4, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 4, 2009 Bah, vieze films. Na het zien van Saw 1 en 2 ben ik klaar met via ongein marteltuig films. Maar ja, over smaak valt niet te twisten. Toch lijkt Paranormal Activity mij een goede film. Ik vond Blair Witch Project ook geweldig. Maar ik wil hem denk ik zien met een normaal einde... wat ik van jullie zo hoor heeft het einde van de bios versie wel heel erg veel gore... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Wesley Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 5, 2009 Er zit helemaal geen gore in. Het valt in het niets met een gemiddelde horror film. In een kinderfilm komt er nog meer bloed in voor. Maar nietemin vond ik het een geweldige film. En die vibe die je krijgt als je het met een volle zaal kijkt. Prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
headsh0t Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 5, 2009 Ik heb de film ook thuis gezien, en ik vond hem eigenlijk helemaal niet eng. En bloed komt er best weinig in voor, maar daar moet je bij alle horrorfilms tegen kunnen. Gedeeltes waar bloed in voor komt ben ik nooit bang voor, daarintegen vind ik het niet fijn om bv. een mes in iemands hoofd te zien of dat er een hoofd wordt opengesneden. Wel jammer dat in veel horrorfilms de film bestaat uit martelen, bloed, geschreeuw en gejank. Spannende en 'crappy' stukjes vind ik veel vetter om na te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Jeroen Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst December 5, 2009 Zon film moet je echt in je eentje op de bank kijken, dat werd me ook aangeraden bij The blair witch project. Dan krijg je soms serieus het gevoel dat er echt iemand achter je staat mee te kijken, toen was ik echt heel bang. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Wesley Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 5, 2009 Of gewoon in een volle bioscoop daar komt het echt tot z'n recht. Al dat geschreeuw . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Huismus Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 5, 2009 Ik vind dat geschreeuw in de bios altijd maar irritant. Het is niet erg dat je schreeuwt ofzo maar je hebt altijd wel van die mensen die zich aanstellen en zels bij het minste al beginnen te schreeuwen. Ik kijk veel liever in rust omdat je dan meer opgaat in de film en zoals er al is gezegt je hebt dan het gevoel dat iemand met je meekijkt en je iets aan gaat doen ofzo. Veel spannender. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Wesley Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 5, 2009 Met een beeldbuis en een stereo setje ga je veel meer op in een film ja. Ik geef liever de voorkeur aan een goede oude bioscoop met een groot scherm en knallend geluid. Wat zeker in deze film thuis hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Huismus Geplaatst December 5, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 5, 2009 Met lekker veel popcorn ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie