Gast RowanG Geplaatst November 27, 2009 Delen Geplaatst November 27, 2009 ik ben nog best een newbie , mar ik heb avg free, en mijn pc is geinfecteerd door een boel, hoe krijg ik het weg? er staat geselecteerde infecties verwijderen alleen dan crasht me pc als ik dat doe Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Farid. Geplaatst November 28, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst November 28, 2009 Dat kan met Malwarebytes Anti-Malware, laat hem scannen en nadat de scan klaar is kan je de geïnfecteerde dingen verwijderen. http://www.malwarebytes.org/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Valcorb Geplaatst December 1, 2009 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst December 1, 2009 Hmm, AVG Free, je kan het beste de payversie hebben. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ga naar TPB (The Pirate Bay) en zoek voor AVG, daar zit er een die ik ook heb gebruikt, ik weet niet precies de welke, je kan ook een andere gebruiken, zoek gewoon iets met veel seeders en veel goede comments, comments zoals: This one doesnt have a virus! Thanks! You're the best! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
svenholtman Geplaatst December 8, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 8, 2009 of windows essentials. gebruik ik zelf. gewoon gratis van de windows site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie