louiseke Geplaatst November 26, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 26, 2009 hello iedereen, ik heb een probleem: ik heb net de sims3 wereldavonturen gekocht en ik heb het geïnstaleerd maar als,ik op het start scherm klik komt er dit :''Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten voor meer details bekijk het logboek'' :-\ ik heb al meerdere keern het spel opnieuw geïnstaleerd maar er komt telkens dat weer Wat moet ik nu doen? Wil iemand mij helpen a u b? ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Marciej123 Geplaatst November 27, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 27, 2009 Kan je computer het wel aan? Kijk op Srtest.com en zoek naar sims 3, dan moet je een 'test' doen, teminste die wordt voor je gedaan. Maak als de test klaar is. daar een print-screen van en die moet je even hier posten Dan kijken we wat het is, Probleem ik niet, Maar zal je wel proberen te helpen. :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Ramoniazzz Geplaatst November 27, 2009 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 27, 2009 Wat zijn de specs van je computer? Als je die even kan posten, dan kunnen we je verder helpen En anders, zoals Marciej123 zei, ga even naar www.srtest.com selecteer The Sims 3 en druk Can You Run It? Dan krijg je te horen of je het aankan! Groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Marciej123 Geplaatst November 27, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 27, 2009 Wat zijn de specs van je computer? Als je die even kan posten, dan kunnen we je verder helpen En anders, zoals Marciej123 zei, ga even naar www.srtest.com selecteer The Sims 3 en druk Can You Run It? Dan krijg je te horen of je het aankan!* Groeten. correctie: Je krijgt te zien of je pc het aan kan* Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie